با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
درباره مشخصات وان پلاس ۱۲ قبل از معرفی رسمی چه می‌دانیم؟
عکس : وان پلاس ۱۲

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی امروز در شبکه اجتماعی X از مشخصات کلیدی وان پلاس ۱۲ پرده‌برداری کرد.

او که با نام Nithin Prasad فعالیت می‌کند، مدعی شده است که این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی با رزولوشن QHD پلاس همراه خواهد بود که توسط کمپانی BOE طراحی و تولید شده است. این نمایشگر که حاصل همکاری وان پلاس و BOE است، قرار است تا امروز به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود. این نمایشگر از پنل BOE Q10 بهره برده و صفحه نمایش LTPO OLED نیز با آن همراه خواهد بود. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیتی از جمله دیگر مشخصات این نمایشگر به حساب می‌آید. به این ترتیب با یک صفحه نمایش حرفه‌ای روبرو خواهیم بود که حرف‌هایی برای گفتن با خود به همراه خواهد داشت.

تراشه اسنپدارگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده وان پلاس ۱۲ ایفای نقش خواهد کرد که به عنوان پردازنده پرچمدار کوالکام شناخته می‌شود که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و امروز باید منتظر رونمایی از آن باشیم. در روزهای اخیر، اطلاعات زیادی در مورد این پردازنده نیز در رسانه‌های خبری منتشر شد.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری بر دوش باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. بر هیچکس پوشیده نیست که چنین ظرفیتی برای یک باتری بسیار زیاد به نظر می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس ۱۲ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی به کمک کابل و ۵۰ واتی از طریق بی‌سیم پشتیبانی به عمل آورد. اگر به خاطر داشته باشید، وان پلاس ۱۱ از شارژ‌ بی‌سیم ۵۰ واتی برخوردار نبود و حالا شاهد بازگشت این گزینه به محصول جدید وان پلاس هستیم. بد نیست بدانید که آداپتور ۱۰۰ واتی شارژر درون جعبه گنجانده شده است و این موضوع می‌تواند یک خبر خوب برای خریداران این محصول باشد.

در پشت بدنه، دوربین سه‌گانه را خواهیم دید که از ترکیب سنسور ۵۰ مگاپیکسل IMX966 سونی به همراه لرزشگیر تصویر به عنوان دوربین اصلی، سنسور ۴۸ مگاپیکسل IMX581 سونی به عنوان دوربین التراواید و سنسور ۶۴ مگاپیکسل OV64B با زوم اپتیکال ۳ برابری به عنوان دوربین تله فوتو تشکیل شده است. علاقمندان به سلفی، می‌توانند از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند استفاده کنند.

وان پلاس ۱۲ برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با گواهی IP64 همراه است. در قسمت پایین بدنه، شاهد درگاه USB-C خواهیم بود که از حالت استاندارد USB 3.2 پشتیبانی می‌کند.

شخص افشاگر اطلاعاتی در مورد رم و حافظه داخلی در اختیارمان نگذاشته است، اما طبق شایعات می‌دانیم که از تکنولوژی LPDDR5X و UFS 4.0 استفاده خواهد شد و به این ترتیب،‌ شانس استفاده از ۱۶ گیگابایت رم برای این گوشی هوشمند بسیار زیاد است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین