با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات دوربین وان پلاس ۱۲ با وان پلاس اوپن یکسان خواهد بود
عکس : وان پلاس ۱۲
.

اوایل ماه جاری، کمپانی وان پلاس اطلاعاتی در مورد دوربین اصلی و تله فوتو گوشی هوشمند OnePlus 12 را ارائه کرد. به این ترتیب متوجه شدیم که این دو گزینه، با گوشی وان پلاس اوپن یکی بوده و هیچ تفاوتی نخواهد داشت. امروز نوبت به دوربین الترا واید رسیده است و باید بدانید که این گزینه نیز تغییری پیدا نخواهد کرد.

این اطلاعات توسط آقای Li Jie مدیر عملیاتی این کمپانی در کشور چین ارائه شده است. او با انتشار یک تصویر، کلیه اطلاعات در مورد دوربین ‌های گوشی وان پلاس ۱۲ را افشا کرد. به این ترتیب متوجه شدیم که مشخصات دوربین این گوشی هوشمند با وان پلاس اوپن و OPPO Find N3 برابر خواهد بود.



اما بیایید با هم به بررسی گزینه‌ها بپردازیم. برای دوربین اصلی، شرکت وان پلاس به سراغ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی رفته است. دوربین‌های الترا واید و تله فوتو نیز به ترتیب از سنسورهای 48 مگاپیکسلی IMX 581 سونی و 64 مگاپیکسلی OV64B اومنی ویژن (با زوم اپتیکال ۳ برابری) تشکیل خواهد شد.

البته بد نیست بدانید که گوشی وان پلاس اوپن از سنسور LYT-T808 سونی بهره می‌برد که همان سنسور LYT-808 است که برای گوشی‌هایی با نمایشگر منعطف طراحی و توسعه یافته است. به این ترتیب ممکن است نحوه چینش دوربین‌ها کمی متفاوت باشد، اما ساختار اصلی آن‌ها کاملا یکسان خواهد بود.

بسیاری از شما ممکن است به خاطر بیاورید که پیش‌بینی می‌شد که وان پلاس از سنسور LYT-900 برای وان پلاس اوپن استفاده کند، اما آن‌ها ترجیح دادند تا به همان سنسور LYT-808 بسنده کنند. گوشی OPPO Find X7 Pro که پس از وان پلاس ۱۲ رونمایی می‌شود، به سنسور LYT-900 سونی مجهز خواهد شد. به این ترتیب طراحان اوپو مهلت بیشتری برای سازگار کردن محصول نهایی با سنسور یاد شده خواهند داشت.

گوشی هوشمند OnePlus 12 در تاریخ ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر ماه (هفته آینده) به صورت رسمی در کشور چین به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. بر اساس شایعات، در تاریخ ۲۴ ژانویه مصادف با چهارم بهمن ماه، باید منتظر عرضه جهانی این محصول باشیم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین