با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات فنی نمایشگر وان پلاس ۱۲ به طور کامل فاش شد
عکس : وان پلاس ۱۲
.

برند وان پلاس در تاریخ ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر از نسل جدید پرچمدار خود موسوم به وان پلاس ۱۲ رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز یک هفته تا معرفی از پرچمدار وان پلاس زمان باقی مانده است، امروز جزئيات تازه‌ای از این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفت.

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، یک گزارش مفصل در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی و طراحی نمایشگر وان پلاس ۱۲ را فاش ساخته است. در این گزارش تصاویری واقعی از پنل جلویی پرچمدار وان پلاس قرار داده شده که حاشیه‌های نازک نمایشگر را نشان می‌دهند.



طبق آنچه افشاگر DCS ادعا کرده است، وان پلاس ۱۲ به نمایشگر 8T اولد ۶٫۸۲ اینچی مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر 2K پلاس (۳۱۶۸ در ۱۴۴۰) و فناوری LTPO‌ (نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز) پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر که X1 اولد نام دارد و توسط شرکت BOE ساخته شده قادر است به روشنایی چشمگیر ۴۵۰۰ نیتی (در حالت خودکار) دست پیدا کند. در صورت تنظیم دستی، روشنایی نمایشگر وان پلاس ۱۲ برابر با ۱۷۲۲ نیت خواهد بود.

شایان ذکر است که به دلیل روشنایی قابل توجه و نمایش دقیق رنگ‌ها، نمایشگر وان پلاس ۱۲ موفق به کسب گواهی A پلاس DisplayMate شده است. این نمایشگر همچنین با تراشه اختصاصی P1 اوپو همراه شده و برای محافظت از چشم کاربران از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که سیستم دوربین وان پلاس ۱۲ شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. وان پلاس ۱۲ احتمالا در ۲۳ ژانویه مصادف با ۳ بهمن برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین