با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مدل ویژه ردمی K70 پرو با طراحی خودروهای لامبورگینی همراه شده است
عکس : ردمی K70 پرو
.

روز گذشته، برند شیائومی رویداد بزرگی را در چین برگزار کرد که در طی آن شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های بالارده برند ردمی موسوم به ردمی K70 ‌ بودیم. پس از معرفی این گوشی‌ها، غول فناوری چینی از یک نسخه ویژه سری ردمی K70 نیز پرده‌برداری کرد که از طراحی جذابی بهره می‌برد و با همکاری شرکت خودروسازی لوکس لامبورگینی ساخته شده است.



ردمی اعلام کرده که برای جشن ده‌ساله شدن این برند در بازار گوشی‌های هوشمند، با بخش مسابقه‌ای شرکت لامبورگینی همکاری کرده تا نسخه‌ای ویژه از ردمی K70 پرو موسوم به Automobili Lamborghini Squadra Corse Edition را روانه بازار کند.

برجسته‌ترین تفاوت نسخه ویژه ردمی K70 پرو طراحی جدید آن در مقایسه با نسخه معمولی ردمی K70 پرو است. در این راستا، طراحی ماژول دوربین دستگاه دیگر مستطیلی نیست و حالا شکلی مشابه به یک پنج‌ضلعی دارد. خطوط ترسیم‌شده در پنل پشتی دستگاه یادآور طراحی ماشین‌های شرکت لامبورگینی است ولی جنس بدنه همچنان از پلاستیک خواهد بود.

نسخه ویژه ردمی K70 پرو از یک تم اختصاصی نیز بهره می‌برد که با سیستم عامل HyperOS ادغام شده است. در تیزری که ردمی به اشتراک گذاشته، خودرو لامبورگینی Essenza SCV12‌ را مشاهده می‌کنیم که احتمالا بخشی از تم اختصاصی گوشی خواهد بود.

شایان ذکر است که مدل ویژه ردمی K70 پرو از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوت با ردمی K70 پرو ندارد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی مجهز شده است. شیائومی نسخه ویژه ردمی K70 پرو را تنها در یک کانفیگ حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی به فروش می‌رساند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین