با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
HTC همچنان به حضور خود در بازار گوشی ادامه خواهد داد
عکس : گوشی اچ تی سی
.

به نظر می‌رسد برند HTC همچنان قصد خروج از بازار گوشی ‌های هوشمند را ندارد چرا که این شرکت به تازگی اعلام کرده که هر ساله، یک یا دو گوشی هوشمند روانه بازار خواهد کرد. هوانگ ژائویینگ، معاون ارشد بخش تجارت جهانی و بازاریابی برند HTC ، در طی یک اعلامیه رسمی برنامه‌ها و استراتژی‌های این برند برای حضور در بازار گوشی ‌های هوشمند را تشریح کرده است.



طبق این گزارش، استراتژی برند HTC بر حفظ همکاری با شرکت کوالکام و استفاده از تراشه‌های میان‌رده سری اسنپدراگون ۷ استوار است. این تصمیم بیانگر هدف اصلی این شرکت است که به جای معرفی گوشی‌های قدرتمند با تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸، محصولات متناسب با نیاز کاربران را عرضه کند.

برند HTC وظیفه اصلی و ذاتی گوشی‌های هوشمند را برقراری ارتباط می‌داند و توجه ویژه‌ای به این بخش خواهد داشت. البته این برند همچنان قسمت‌های مربوط به طراحی و فناوری را بهبود خواهد داد و از آن‌ها غافل نخواهد ماند. با این وجود، HTC ادعا کرده که روند توسعه و عرضه محصولات خود را بر محور ویژگی‌های ارتباطی قرار خواهد داد. متاسفانه در حال حاضر مشخصات فنی دقیق و زمان عرضه گوشی‌های آینده برند HTC در دسترس قرار نگرفته است.

عملکرد HTC در بازار گوشی‌های هوشمند و فروش موفق سری U23 به خوبی استراتژی‌های این برند را تایید می‌کند. طبق ادعای آقای ژائویینگ، گوشی‌های U23 و U23 پرو در مقایسه با HTC Desire 22 Pro با افزایش فروش ۳۰ درصدی مواجه شده‌اند. سری U23 این میزان فروش چشمگیر را در تنها در عرض ۶ ماه به دست آورده است.

جدا از بازار گوشی‌های هوشمند، برند HTC حضور فعالی در توسعه اکوسیستم‌ متاورس دارد و قابلیت‌های متنوعی را در این رابطه عرضه کرده است.

ShotX.ir@6Ads6

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین