با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
گوشی هوشمند جدید Wiko به زودی عرضه می‌شود
عکس : گوشی هوشمند جدید Wiko

به گزارش سرویس ترجمهایمنا، گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G که به زودی عرضه می‎‌شود، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۶۷ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon 695 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود. این گوشی با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌‎شود، به دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین نامشخص دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 Pro 5G دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و یک پورت USB Type-C است. ابعاد این محصول ۸.۴۸ * ۷۴.۷ * ۱۶۱.۸۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. گوشی هوشمند یادشده با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۴۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که نسخه دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۶۵ دلار عرضه می‎‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین