با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت احتمالی گلکسی زد فلیپ ۵ مشخص شد؛ ناامید کننده!
عکس : گوشی گلکسی زد فلیپ ۵
.
گوشی هوشمند Galaxy Z Flip 5 می‌تواند با قیمت خود، همه دنیا را شگفت‌زده کند. بر اساس شایعات جدید، این محصول می‌تواند قیمت بسیار بیشتری نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد. البته این شایعه در مقایسه با حرف و حدیث‌های پیشین، کاملا در تناقض است.

این اطلاعات از کشور یونان در دسترس منابع خبری قرار گرفته که در نوع خود موضوع عجیبی به حساب می‌آید.. به این ترتیب باید قیمت یورویی این دستگاه را مد نظر قرار دهیم. نسخه پایه گلکسی زد فلیپ ۴ با قیمت 1099 یورو در دسترس خریداران قرار گرفت. اما نسخه جدید این محصول پیش‌بینی می‌شود که با قیمت پایه 1299 یورو روانه بازار شود. لذا انتظار افزایش قیمت 20 درصدی را دست کم باید داشته باشیم.

البته این موضوع را در ذهن داشته باشید که قیمت‌ها در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد که این موضوع به قوانین سخت‌گیرانه کشورها مرتبط است. اما چیزی که شایان ذکر است، افزایش قیمت در سایر کشورها است که باعث می‌شود خریداران نسبت به خرید این محصول دچار شک شوند.

گلکسی زد فلیپ ۵ میزبان تغییراتی از جمله افزایش سایز نمایشگر بیرونی خواهد بود و اهرم لولای آن نیز بر خلاف نسل‌های پیشین، به حالت تخت طراحی خواهد شد. اما زبان اصلی طراحی دستگاه ثابت بوده و تفاوتی با مدل پیشین نخواهد داشت.

ما هنوز مطمئن نیستیم که اطلاعات نقل شده از کشور یونان تا چه اندازه صحت دارد، لذا ممکن است شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی نباشیم و Galaxy Z Flip 5 با قیمت نسل پیشین خود روانه بازار شود.
گلکسی زد فلیپ 5 به همراه گلکسی زد فولد 5 ماه آینده در کشور کره جنوبی به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که خریداران، 26 جولای بتوانند این محصول را در دستان خود گرفته و از آن استفاده کنند. البته این موضوع هنوز از سوی سامسونگ مورد تأیید قرار نگرفته و به این ترتیب، آنچنان روی آن حساب باز نکنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین