با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر واقعی گوشی پیکسل ۸ پرو طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را لو دادند
عکس : رندر پیکسل ۸ پرو

تا به امروز، شایعات مختلفی از سری پرچمدار موردانتظار گوگل موسوم به سری پیکسل ۸ در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند که بخشی از مشخصات فنی دو مدل آن شامل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را فاش کرده‌اند. به علاوه، چند ماه پیش نیز این دو پرچمدار در تصاویر رندری جدیدی دیده شدند که طراحی آن‌ها را نشان می‌دادند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از پیکسل ۸ پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است که جزئیات طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن تایید می‌کنند.

طبق این گزارش، یک کاربر در شبکه اجتماعی رددیت تصاویری از نمونه اولیه پیکسل ۸ پرو به اشتراک گذاشته است. البته این تصاویر اندکی پس از انتشار و به سرعت توسط کاربر حذف شدند ولی برخی از وبسایت‌های خبری موفق شدند که تصاویر پیکسل ۸ پرو را ذخیره کنند. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی حاضر در تصاویر در اختیار تیم توسعه دستگاه گوگل قرار داشته‌ و در حال گذرندان مراحل آزمایش است.

تصاویر پیکسل ۸ پرو به روشنی تایید می‌کنند که این محصول موردانتظار با اسم رمز zuma همراه خواهد شد که قبلا نیز در گزارش‌های مختلفی به آن اشاره شده بود. به علاوه، بوت‌لودر دستگاه نیز از اسم رمز ripcurrent بهره می‌برد که به احتمال زیاد مربوط به تراشه تنسور G3 است. پیکسل ۸ پرو همچنین به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 مجهز خواهد بود که توسط سامسونگ ساخته شده است. ظاهرا امسال نیز پرچمدار گوگل در نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

از نقطه نظر طراحی، پیکسل ۸ پرو برای اولین بار در بین گوشی‌های پرو گوگل از نمایشگر تخت بهره خواهد برد. طراحی ماژول دوربین پرچمدار گوگل نیز تغییر پیدا خواهد کرد و حالا سه سنسور این گوشی همگی در جزیره مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند. سنسور تشخیص دما نیز در زیر فلش LED و در نوار فلزی پنل پشتی جای گرفته‌ است.

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو به احتمال زیاد در ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. البته انتظار می‌رود تا آن زمان اطلاعات بیشتری از سری پرچمدار گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین