نوکیا سرانجام بعد از ۶۰ سال لوگو جدید خود را ارایه کرد. این تغییر لوگو نشاندهنده شروع عصر تازهای در شرکت نوکیا است.
از زمانیکه Pekka Lundmark مدیرعامل نوکیا شده یک برنامه سه مرحلهای را در دستور کار خود قرار داده که مراحل آن شامل بازسازی، شتابدهی و تنوعبخشی میشوند. حالا بعد از پایان یافتن مرحله اول شاهد اجرایی شدن مرحله دوم هستیم که با تغییر اوگو آغاز شده است.
تغییر لوگو نوکیا بعد از ۶۰ سال نشان میدهد که استراتژی این شرکت در حال تغییر است و احتمالا شاهد رویکرد جدیدی از این شرکت باسابقه خواهیم بود. در لوگو جدید نوکیا به جای رنگ آبی از چندین رنگ مختلف بسته به موقعیت استفاده خواهد شد. Lundmark میگوید نوکیا فقط یک شرکت سازنده گوشی نخواهد بود بلکه یک کمپانی فناوری بیزنسی خواهد بود.
نوکیا ظاهرا میخواهد علاوه بر گسترش کسبوکار تجهیزات خود، روی فروش محصولات مختلف به شرکتهای دیگر تمرکز کند. این محصولات شامل تجهیزات 5G و سیستمهای اتوماسیون کارخانهها خواهد بود. به این ترتیب، نوکیا را باید رقیب جدی آمازون و مایکروسافت در این حوزهها بدانیم. مدیرعامل نوکیا میگوید این شرکت قصد دارد سایر حوزهها را نیز تجربه کند.
نظر شما درباره لوگوی جدید نوکیا چیست؟ دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.