با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تصاویر نوکیا G42 5G قبل از عرضه رسمی فاش شد
عکس : نوکیا G42 5G

چند روز پیش، گزارشی ادعا کرد که نوکیا قصد عرضه دو گوشی هوشمند را دارد که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یکی از این گوشی‌ها موسوم به نوکیا G42 امروز در لیست یک فروشگاه دانمارکی به نام Foetex قرار گرفت و تصاویر رندری مربوط به آن فاش شد. این گوشی که در طی هفته‌های جاری برای بازارهای اروپایی عرضه می‌شود احتملا با نام نوکیا G310 برای بازار آمریکای شمالی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، نوکیا G42 به مانند دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه از نمایشگر مجهز به ناچ قطره‌ای برخوردار خواهد بود. از آن سو، پنل پشتی نیز میزبان دوربین سه‌گانه است که در ماژول با طراحی دورنگ قرار گرفته است. همچنین پنل پشتی گوشی مقداری خمیده است تا در دست گرفتن دستگاه برای کاربران راحت‌تر شود. 

به همراه تصاویر رندری نوکیا G42، بخشی از مشخصات فنی این گوشی در لیست این فروشگاه دانمارکی قرار گرفته است. البته صفحه فروش گوشی جدید نوکیا در حال حاضر حذف شده است ولی وبسایت Suomimobiili موفق شده که اطلاعات قرار گرفته در این صفحه را ثبت کند. یکی از ویژگی‌های برجسته نوکیا G42 پشتیبانی آن از QuickFix است. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا با لوازمی که توسط iFixit تامین خواهد شد به تعمیر گوشی خود بپردازند. 

گالری تصاویر (2 تصویر )

شایان ذکر است که طبق اطلاعات قرار گرفته در وبسایت فروشگاه Foetex، نوکیا G42 با برچسب قیمتی ۲۷۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد میان‌رده نوکیا با قیمتی مشابه برای بازار آمریکای شمالی عرضه شود. به علاوه، انتظار می‌رود نوکیا G42 از تاریخ ۳۰ ژوئن مصادف با ۹ تیر برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. 

گالری تصاویر (2 تصویر )

در نهایت باید اشاره کرد که نوکیا G42 به نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس خواهد بود که با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۰ واتی تامین می‌شود. سیستم دوربین نوکیا G42 شامل سه دوربین ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 



ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین