با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فروش فوق‌العاده پژو پارس بهمن ۱۴۰۲
عکس : فروش فوق‌العاده پژو پارس

فراخوان مرحله پنجاه و چهارم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط ایران‌خودرو اعلام شد. این فراخوان در قالب طرح فروش فوق‌العاده، ویژه آن دسته از متقاضیان عادی است که برای خرید خودرو پارس در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت زمستان انتخاب شده است. بدین ترتیب، افرادی که نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده و یا پیامکی را از جانب این شرکت دریافت کرده‌اند، می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده پارس شرکت کنند.

به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از خودرو بانک پژو پارس با موتور XU7‌ پلاس در دو تیپ معمولی و ELX به فروش می‌رسد. قیمت تیپ معمولی حدود ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان و قیمت تیپ ELX حدود ۳۳۳ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان اعلام شده است. در صورت ثبت‌نام در این طرح، خودروها پس از ۹۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شوند.

فراخوان خرید پارس ویژه متقاضیان عادی با اولویت زمستان از روز سه‌شنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن‌ماه ادامه دارد. متقاضیان مشمول می‌توانند از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir جهت خرید پارس XU7P معمولی یا ELX اقدام کنند. این طرح فاقد سود مشارکت و انصراف است.

جزئیات طرح فروش فوق‌العاده پارس ویژه متقاضیان عادی با اولویت زمستان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش فوق‌العاده پارس برای متقاضیان با اولویت زمستان در بهمن ۱۴۰۲

نام خودروکد کلاسبرنامه فروشقیمت مصوبرنگموعد تحویل
پارس معمولی با موتور XU7P۳۵۱۰۶۱۰۷۷۹۴۲۹۴.۱۳۳.۲۰۰ تومانسفید۹۰ روز
پارس ELX با موتور XU7P۳۵۱۰۷۱۰۷۷۹۵۳۳۳.۸۹۷.۸۰۰ تومانسفید۹۰ روز

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین