با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مدل جدید پورشه ماکان به زودی رونمایی می شود
عکس : پورشه ماکان
.

جدیدترین طراحی پورشه ماکان همراه با تصاویر داخلی منتشر شده است که پیش‌نمایش جامعی از کراس اوور الکتریکی مورد انتظار را ارائه می‌دهند.

برخلاف مدل قبلی که با موتور گازی کار می کرد، پورشه ماکان جدید بر روی یک پلتفرم اختصاصی برقی که منحصراً برای خودروهای الکتریکی توسعه یافته است، قرار دارد. طبق آنچه پورشه درباره مشخصات اولیه فاش کرده است نشان می دهد نسخه رده بالای آن بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاور هزار نیوتنی قابل توجه دو موتوره خواهد داشت. قدرت این خودرو از یک باتری قابل توجه ۱۰۰ کیلووات ساعتی با قابلیت شارژ ۲۷۰ کیلوواتی تامین می شود.

ماکان ۲۰۲۵ که توسط پورشه به عنوان یک کراس اوور اسپرت با طراحی خیره کننده توصیف می شود، دارای فرمان تمام چرخنده، دیفرانسیل قفل الکترونیکی عقب و سیستم تعلیق بادی پیشرفته مجهز به دمپرهای دو سوپاپ خواهد بود. اولین نمایش رسمی برای چهارشنبه تعیین شده است و انتظار می رود فروش آن اواخر امسال آغاز شود. نکته جالب توجه این است که به طور همزمان، شرکت آئودی نیز مدل Q۶ E-Tron را عرضه خواهد کرد.



به گزارش سرویس اخبار خودرو سایت شات ایکس و به نقل از همشهری آنلاین شایعات حاکی از آن است که ماکان برقی در نهایت جایگزین نسخه بنزینی آن در اتحادیه اروپا خواهد شد. انتظار می رود مقررات امنیت سایبری آتی فروش ماکان فعلی را در کشورهای اتحادیه اروپا محدود کند و پورشه را به انتقال به نوع الکتریکی ترغیب کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین