با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ساعت هوشمند گارمین ویوواکتیو ۵ به همراه نمایشگر امولد و عمر باتری ۱۱ روزه معرفی شد
عکس : ساعت هوشمند گارمین ویوواکتیو
.

شرکت گارمین که عملکرد بسیار خوبی در تولید ساعت‌های هوشمند مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای دارد؛ به تازگی از محصول جدید خود با نام گارمین ویوواکتیو ۵ رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند که دارای بدنه‌ای سبک و از جنس آلومینیوم است؛ نمایشگری ۱.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۳۹۰×۳۹۰ و پوشش حفاظتی گوریلا گلس ۵ را به همراه دارد. گارمین ویوواکتیو ۵ تا عمق ۵۰ متری (فشار ۵ اتمسفر) در برابر نفوذ آب مقاومت داشته و وزن آن نیز تنها به ۲۳ گرم می‌رسد.



این ساعت هوشمند که شباهت قابل توجهی با سری گلکسی واچ سامسونگ دارد؛ توانایی سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون، میزان استرس و همچنین ردگیری خواب کاربر را به همراه دارد. گارمین ویوواکتیو ۵ با استفاده از GPS اختصاصی خود، امکان ردگیری بیش از ۳۰ فعالیت ورزشی مختلف را ارائه داده و حتی زمان‌هایی برای استراحت و ریکاوری را نیز به کاربر توصیه می‌کند.

گارمین یک قابلیت جدید به نام «Body Battery» را نیز به این ساعت اضافه کرده که با استفاده از اطلاعات مربوط به میزان استرس، فعالیت‌های ورزشی و زمان ریکاوری، امکان نمایش میزان انرژی بدن کاربر را دارد. ویوواکتیو ۵ همچنین دارای گیرنده NFC است که پشتیبانی از سیستم پرداخت هوشمند گارمین پی را به همراه داشته و با دستگاه‌های مبتنی بر iOS یا اندروید نیز کار می‌کند.

حافظه داخلی این ساعت هوشمند، معادل با ۴ گیگابایت بوده و امکان ذخیره مستقیم موسیقی از طریق اسپاتیفای، آمازون موزیک و دیزر روی آن وجود دارد. محصول جدید گارمین همچنین به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد تا پاسخ پیغام‌ها را نیز از طریق نمایشگر ساعت ارسال کنند. امکان دانلود اپلیکیشن‌ها و واچ فیس‌های اضافی، از طریق Garmin Connect IQ Store وجود داشته و عمر باتری این محصول نیز به ۱۱ روز می‌رسد.

گارمین ویوواکتیو ۵ در رنگ‌های مشکی، سفید، سرمه‌ای و بنفش روانه بازار شده و قیمت آن نیز معادل با ۳۰۰ دلار خواهد بود.

درباره ساعت هوشمند جدید گارمین و مشخصات آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این محصول ارزش پرداخت ۳۰۰ دلار را دارد یا خیر؟

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین