با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قیمت پیکسل واچ ۲ برای بازارهای جهانی فاش شد
عکس : قیمت پیکسل واچ ۲

وگل در تاریخ ۴ اکتبر مصادف با ۱۲ مهر از نسل جدید محصولات خود شامل پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل واچ ۲ رونمایی خواهد کرد. چندی پیش، اطلاعات مربوط به برچسب قیمت ی سری پیکسل ۸ در اختیار کاربران قرار گرفت و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز جزئیات قیمت ی ساعت جدید گوگل فاش شده که خبر از افزایش قیمت ی نسبی آن می‌دهند.

طبق این گزارش، گوگل قصد دارد پیکسل واچ ۲ را با افزایش قیمت ی روانه بازارهای اروپایی بکند. در این راستا، نسخه بلوتوثی این ساعت با قیمت ۳۹۹ یورویی عرضه خواهد شد که در مقایسه با نسل قبلی آن، ۲۰ یورو گران‌تر شده است. این افزایش قیمت ی برای نسخه LTE نیز اعمال شده و پیکسل واچ ۲ مدل 4G برچسب قیمت ی ۴۴۹ یورویی را به همراه خواهد داشت.

با توجه به قیمت نسخه بلوتوثی پیکسل واچ ۲، این ساعت را همچنان می‌توان رقیبی برای سری گلکسی واچ ۶ و تیک واچ پرو ۵ به شمار آورد. البته نباید فراموش کنیم که ساعت گوگل در مقایسه با ساعت شیائومی واچ ۲ پرو که اخیرا با تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک برای بازارهای جهانی عرضه شد، از قیمت بالاتری بهره می‌برد.

همانطور که می‌دانیم، پیکسل واچ ۲ در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و قهوه‌ای روانه بازار می‌شود که قبلا آن‌ها را در تصاویر رندری دیده بودیم. از نظر طراحی، پیکسل واچ ۲ از ظاهر مشابه نسخه نسل قبلی خود برخوردار خواهد شد. البته داخل دستگاه شاهد بهبودهای قابل توجهی خواهیم بود چرا که این ساعت از تراشه پرقدرت اسنپدراگون W5 نسل یک بهره خواهد برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین