با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
زمان شارژ پیکسل واچ در آپدیت اخیر افزایش پیدا کرده است!
عکس : پیکسل واچ
.

اگر این روزها تصور می‌کنید که ساعت هوشمند پیکسل واچ شما دیرتر از گذشته شارژ می‌شود، باید بگوییم که اشتباه نمی‌کنید. گوگل به تازگی با ارائه یک آپدیت ، سرعت شارژ را در این محصول کاهش داده است؛ البته این اتفاق روی نسخه دوم پیکسل واچ روی نداده است.

به گزارش 9to5Google، گوگل به تازگی صفحه پشتیبانی و خدمات پیکسل واچ را پس از ارائه ساعت هوشمند Pixel Watch 2 بروزرسانی کرده است. به این ترتیب مشخص شده است که سرعت شارژ نسخه ابتدایی پیکسل به تازگی کاهش پیدا کرده است.

تا پیش از این و به گفته گوگل، این ساعت هوشمند قادر بود تا در ۳۰ دقیق،‌ سرعت شارژ خود را از ۰ به ۵۰ درصد برساند. این اعداد و ارقام روی پیکسل واچ ۲ هم صادق است. اما متأسفانه در آپدیت اخیر، این عدد تنزل پیدا کرده و زمان رسیدن از ۰ به ۵۰ درصد به ۴۵ دقیقه رسیده است. همچنین برای رسیدن به ۸۰ درصد، ۲۰ دقیقه دیگر نیز باید منتظر بمانید و برای رسیدن از ۰ به ۱۰۰ درصد، این ساعت هوشمند چیزی حدود ۱۱۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. اعداد و ارقام یاد شده برای پیکسل واچ ۲ به ترتیب ۳۰، ۴۳ و ۷۵ دقیقه خواهد بود.



افزایش زمان شارژ در ساعت هوشمند پیکسل واچ

به دلیل آپدیت اخیر ارائه شده است. به گفته گوگل، آن‌ها مجبور به انجام این کار شده‌اند و کاربران با انجام این بروزرسانی، با افزایش زمان برای شارژ شدن دیوایس روبرو خواهند شد.

به نظر می‌رسد که یکی از این دلایل، جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ساعت هوشمند یاد شده است و از سوی دیگر، این اقدام باعث افزایش دوام باتری دیوایس خواهد شد. در نهایت دلیل این اتفاق هرچه که باشد، احتمالا با موج ناامیدی کاربران و خریداران این ساعت هوشمند همراه خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اقدام، تا چه اندازه روی استفاده‌کنندگان از پیکسل واچ تأثیر خواهد گذاشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین