با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی رونمایی شد
عکس : اسپیکر شیائومی
.

کمپانی شیائومی دو اسپیکر بلوتوث ی جدید به نام‌های Sound Pocket و Sound Outdoor را به خط تولید بین‌المللی خود اضافه کرده است.



به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از تکناک اسپیکر Sound Outdoor شیائومی در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است که حمل آن آسان و بادوام باشد. اندازه‌ی آن به گونه‌ای است که در اکثر کیف‌ها جای می‌گیرد و از پایه‌های لاستیکی و بند حمل برای سهولت در حمل و نقل بهره می‌برد.

با وجود ابعاد کوچک، این اسپیکر به‌لطف ساب‌ووفر داخلی، دو رادیاتور غیرفعال و تیوتر، صدایی قدرتمند با توان خروجی ۳۰ وات ارائه می‌دهد.

این اسپیکر همچنین برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده و دارای رتبه‌بندی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. اسپیکر Sound Outdoor از فناوری بلوتوث ۵.۴ برای اتصال آسان به دستگاه‌ها، دکمه‌های کنترل برای کاربری ساده و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که در تنظیم صدای ۵۰ درصد، تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد. علاوه‌بر‌این، این اسپیکر می‌تواند برای صدای استریو به یک اسپیکر دیگر متصل شود یا برای ایجاد یک سیستم صوتی بزرگ‌تر، با ۱۰۰ واحد دیگر لینک شود.

اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی
عکس : اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی

در مقابل، اسپیکر Sound Pocket راه‌حلی جمع‌وجورتر را بدون افت کیفیت ارائه می‌دهد. این اسپیکر کوچک‌تر تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود و برای استفاده‌ی شخصی ایده‌آل است. Sound Pocket با وجود بدنه‌ی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP67، توان خروجی ۵ وات را ارائه می‌دهد. این اسپیکر سبک‌وزن، حمل‌ ونقل آسانی دارد و با تنظیم صدای ۴۰ درصد، تا ۱۰ ساعت قابلیت پخش دارد.

در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه‌ خاصی را برای اروپا و آمریکای شمالی اعلام نکرده است، انتظار می‌رود به‌زودی اعلام شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین