با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تمجید AFC از سوپراستار ایرانی تیم پورتو
عکس : مهدی طارمی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی با تصویر ستاره ایرانی تیم پورتو در صفحه فارسی اینستاگرام با جمله « سوپراستار ی به نام مهدی طارمی » به تمجید از عملکرد این مهاجم ایرانی پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری ورزشی سایت شات ایکس و به نقل از العین در شرایطی که مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو آخرین بازی‌های خود را با پیراهن این تیم پشت سر می‌گذارد و از فصل آینده با قراردادی ۲ ساله راهی تیم اینترمیلان می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه فارسی اینستاگرام خود پستی با تصویر او منتشر کرد و به تمجید از عملکرد فوق‌العاده این بازیکن در تیم پورتو پرداخت.

پست AFC  در مورد مهدی طارمی
عکس : پست AFC در مورد مهدی طارمی



صفحه AFC در زیر این پست نوشت: « سوپراستار ی به نام مهدی طارمی » و در ادامه عملکرد این بازیکن را در مدت‌زمان حضورش در تیم پورتو برای مخاطبان خود به نظرسنجی گذاشت.



طارمی که در ۱۸۰ بازی برای پورتو، ۹۰ گل و ۵۵ پاس گل را به ثبت رساند و ۶ عنوان قهرمانی با این تیم کسب کرد، در آخرین بازی پورتو در لیگ پرتغال مقابل براگا به میدان خواهد رفت تا در رقابتی حساس و مهم، تکلیف تیم سوم جدول که بصورت مستقیم به لیگ اروپا صعود خواهد کرد مشخص شود.

پورتو پس از این دیدار، باید در فینال جام حذفی به مصاف اسپورتنیگ برود که آخرین بازی این بازیکن با پیراهن پورتو خواهد بود و پس از آن برای پوشیدن پیراهن تیم اینترمیلان راهی ایتالیا خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین