ایسنا :شبکه اجتماعی هندی «کو» (Koo) که خود را بهعنوان رقیب ایکس (توییتر سابق) معرفی کرده بود، به دنبال شکست مذاکرات خرید این پلتفرم تعطیل میشود. با وجود آنکه «کو» بیش از ۶۰میلیون دلار تامین مالی از سرمایهگذاران برجستهای نظیر «تایگر گلوبال» و «اکسل» جذب کرده بود، با چالشهای قابلتوجهی در گسترش پایگاه کاربران خود و درآمدزایی در دو سال گذشته روبهرو بود. پایگاه فناوری تِککرانچ در فوریه گزارش کرده بود که «کو» سرگرم مذاکرات فروش با استارتآپ رسانه اینترنتی «دیلی هانت» است که ۵میلیارد دلار ارزش دارد. اما موسسان «کو» روز چهارشنبه اعلام کردند مذاکرات مذکور به توافق نرسید.