با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
اپل تا سال ۲۰۲۷ از نمایشگر اولد در تمام تبلت‌های خود استفاده خواهد کرد
عکس : تبلت‌ اپل
.

منابع خبری مختلف ادعا کرده‌اند که اپل در سال آینده تمامی مدل‌های خانواده آیپد را به‌روز خواهد کرد. در این راستا، گزارش شده که آیپد نسل ۱۱، آیپد مینی نسل ۷ و آیپد ایر نسل ۶ در انتهای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. از سوی دیگر، مدل‌‌های بالارده سری آیپد پرو نیز در اواخر سال آینده از راه می‌رسند.

شایعات قبلا اذعان داشته‌اند که اپل در نسل جدید سری آیپد پرو از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد در طی چند سال آینده نمایشگر اولد به یک قابلیت استاندارد برای تمامی تبلت‌ های اپل تبدیل می‌شود.



طبق این گزارش، اپل ظاهرا تصمیم دارد که تا سال ۲۰۲۷ از نمایشگرهای اولد در سری آیپد و سری مک بوک استفاده کند. در حال حاضر، آیپد‌های اپل به نمایشگر ال‌سی‌دی مجهز هستند ولی سال آینده مدل‌های جدید آیپد پرو به اولین تبلت‌های غول فناوری آمریکایی بدل خواهند شد که از نمایشگر اولد برخوردار می‌شوند.

شایعه شده که اپل در سال ۲۰۲۶، نمایشگر اولد را در نسخه‌های جدید آیپد مینی و آیپد ایر نیز به کار خواهد برد. به علاوه، ظاهرا نمایشگر آیپد مینی جدید نیز بزرگ‌تر خواهد شد و از ۸٫۳ اینچ به ۸٫۷ اینچ خواهد رسید. البته همانطور که انتظار می‌رفت، تفاوت‌هایی بین عملکرد و کیفیت نمایشگرهای اولد سری آیپد پرو، آیپد مینی و آیپد ایر وجود خواهد داشت.

گفته می‌شود که تبلت‌های پرچمدار اپل از نمایشگر اولد با فناوری LTPO و پروموشن بهره خواهند برد در حالی که مدل‌های جدید آیپد مینی و آیپد ایر با نمایشگر معمولی‌تر LTPS اولد همراه می‌شوند. آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی جدید مجهز به نمایشگر اولد نیز در سال ۲۰۲۷ معرفی خواهد شد. البته نسخه ال‌سی‌دی این تبلت احتمالا سال آینده میلادی عرضه می‌شود.

به همراه خانواده آیپد، ظاهرا سری مک بوک نیز با نمایشگر اولد همراه می‌شود. در این رابطه،‌ شایعه شده که اپل در سال ۲۰۲۵ نمایشگر اولد را در مک بوک ۱۶ اینچی به کار خواهد برد. دیگر مدل‌های سری مک بوک نیز در سال ۲۰۲۶ به نمایشگر اولد مجهز می‌شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین