با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
هواوی میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴) معرفی شد: اولین تبلت دنیا با فناوری اتصال ماهواره‌ای
عکس : هواوی میت‌پد پرو ۱۱
.

هواوی در ماه سپتامبر سال جاری از نسل جدید تبلت پرمیوم میت‌پد پرو (MatePad Pro) رونمایی کرد که یک تبلت پرچمدار با مشخصات فنی قدرتمند محسوب می‌شود. در آن زمان، میت‌پد پرو تنها در نسخه ۱۳٫۲ اینچی معرفی شد و حالا غول فناوری چینی امروز از نسخه ۱۱ اینچی آن پرده‌برداری کرد که از مشخصات فنی ضعیف‌تری در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود بهره می‌برد.



طبق اعلام رسمی هواوی، میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴) به نمایشگر ۱۱ اینچی اولد با رزولوشن تصویر WQXGA مجهز شده که قادر است به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های نمایشگر این تبلت تقریبا متقارن هستند که باعث زیبایی پنل جلویی دستگاه شده است. در سمت راست بالای نمایشگر نیز شاهد ناچ حفره دوربین سلفی هستیم.

پنل پشتی میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴) میزبان ماژول دوربین دایره‌ای شکل است که در آن دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی جای گرفته‌اند. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، تبلت هواوی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در ناچ حفره قرار دارد.

قلب تپنده میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴) تراشه پرچمدار Kirin 9000s است که قدرت پردازشی آن در مقایسه با نمونه مشابه به کار رفته در نسخه ۱۳٬۲ اینچی، اندکی محدود شده است. این تبلت به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز شده و در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴)‌ را می‌توان پشتیبانی آن از قابلیت اتصال ماهواره‌ای دو طرفه به شمار آورد که آن را به اولین تبلت بازار بدل کرده که از این فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌کند. قلم M-pencil نیز به طور کامل با این دستگاه سازگار است و به طور مغناطیسی به بدنه متصل می‌شود. سیستم عامل تبلت هواوی نیز HarmonyOS 4 است که قابلیت‌هایی مانند مالتی‌تسکینگ و اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در نهایت باید اشاره کرد که میت‌پد پرو ۱۱ (۲۰۲۴)‌ برای کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۲۹۹ یوآن (۶۰۵ دلار) به فروش خواهد رسید. با افزایش حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت، قیمت دستگاه نیز به ۴۷۹۹ یوآن (۶۷۶ دلار) می‌رسد. این تبلت همچنین در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و آبی روانه بازار می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین