با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دیجیاتو
دیجیاتو
تقویم
دوشنبه 23 بهمن 1402
جواد تاجی نویسنده : جواد تاجی
.
مشخصات و زمان عرضه تبلت شیائومی پد 6s پرو
عکس : تبلت شیائومی پد 6s پرو
.

در چندین گزارش ادعا‌ شده که شیائومی قصد دارد این ماه رویدادی را در چین برگزار کند که در آن شاهد یک تبلت جدید از غول چینی خواهیم بود.

در حالی که هنوز دقیقاً مشخص نیست که این تبلت به سری پد 6 یا سری پد 7 شیائومی تعلق دارد، اکنون تصاویر و مشخصات این دستگاه با نام شیائومی پد 6s پرو فاش شده است.



به گزارش سرویس اخبار تبلت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو طبق تصویر فاش‌شده از تبلت شیائومی پد 6s پرو، این دستگاه از نظر طراحی درست مانند سایر محصولات سری پد 6 خواهد بود. این سری شامل دستگاه‌های پد 6، پد 6 پرو و پد 6 مکس می‌شود. همچنین در این گزارش‌ها گفته‌شده که پد 6s پرو برای کار با خودرو آینده شیائومی طراحی شده است که SU7 نام دارد. با وجود سیستم عامل HyperOS، انتظار می‌رود تا این دستگاه اتصال یکپارچه‌ای را به SU7 ارائه کند.

مشخصات تبلت شیائومی پد 6s پرو

درباره مشخصات این دستگاه، شیائومی پد 6s پرو احتمالاً دارای نمایشگر ال‌سی‌دی 12.4 اینچی با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز خواهد بود. در داخل، احتمالاً چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به کار گرفته خواهد شد. هرچند هیچ اطلاعاتی در مورد باتری آن وجود ندارد، اما احتمالاً از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی خواهد کرد.

از آنجایی که پد 6S به سری شیائومی پد 6 تعلق دارد، این تبلت احتمالاً بسیاری از مشخصات خود را از پد 6 پرو به ارث خواهد بود. از این رو، ممکن است روی پنل پشتی آن دو دوربین 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی وجود داشته باشد و در بالای نمایشگر آن نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی در دسترس باشد. همچنین بر این اساس، باتری آن 10000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

در مورد قیمت یا بازارهایی که شیائومی پد 6S پرو در آن‌ها عرضه خواهد شد، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی وجود ندارد. در مورد زمان عرضه، به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها قصد دارند آن را در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) روانه بازار کنند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین