با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
ردمی پد SE نام تبلت مقرون به صرفه بعدی شیائومی خواهد بود
عکس : تبلت ردمی پد SE
.

در چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی ادعا کرده‌ بودند که شیائومی قصد عرضه یک تبلت مقرون به صرفه جدید به نام ردمی پد ۲ را دارد. به علاوه، این تبلت در چند گواهی نیز قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا ردمی پد ۲ با نام تجاری ردمی پد SE روانه بازار خواهد شد. در واقع، استفاده از این نام منطقی‌تر به نظر می‌رسد چرا که این تبلت از مشخصات فنی ضعیف‌تری در مقایسه با تبلت نسل اول ردمی پد بهره می‌برد.



وبسایت Xiaomiui گزارش کرده که وبسایت Kimovil تصاویر رندری ردمی پد SE را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند. به علاوه، Xiaomiui موفق شده که به بیلدهای MIUI این تبلت نیز دست پیدا کند. طبق اطلاعات قرارگرفته در پایگاه کد MIUI، ردمی پد SE با اسم رمز Xun همراه خواهد شد و دو بیلد مختلف به نام‌های Global و EEA برای آن ثبت شده است. در این راستا، ردمی پد SE برای بازارهای جهانی و اروپا عرضه خواهد شد.

ردمی پد SE به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر ۱۱ اینچی خواهد بود که از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.تبلت مقرون به صرفه شیائومی در پنل پشتی خود دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی را قرار داده است. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تجربه صوتی غنی، ردمی پد SE به چهار اسپیکر با فناوری دالبی اتمس مجهز خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی پد SE با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انرژی موردنیاز این تبلت نیز توسط باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۲٫۵ واتی تامین می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین