با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کتابخوان الکتریکی جدید iReader عرضه شد
عکس : کتابخوان الکتریکی iReader
.

iReader یک کتاب‌خوان الکتریکی به نام Ocean 3 Plus عرضه کرده است که دارای نمایشگر هشت اینچی E Ink با رزولوشن 300ppi است. یک چراغ روی قسمت جلوی این محصول تعبیه شده است، بنابراین کاربران می‌توانند حتی در محیط‌های کم نور نیز از آن برای مطالعه کردن استفاده کنند. کتاب‌خوان الکتریکی یادشده به یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز مجهز شده است که عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.



کتاب‌خوان الکتریکی iReader Ocean 3 Plus با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۴۳ گیگابایتی عرضه می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که تا ۷۲ ساعت شارژدهی دارد. البته در حالت استندبای، با یک بار شارژ کامل تا ۳۰ روز دوام می‌آورد. این محصول دارای ساختار نامتقارن است به طوری که لبه سمت راست ضخیم‌تر است.

کتاب‌خوان الکتریکی iReader Ocean 3 Plus از نظر منطقه دید تا ۳۲ درصد نسبت به Ocean 3 بهبود یافته است. از سوی دیگر، رزولوشن آن نیز ۳۰ درصد نسبت به نسل قبلی خود افزایش یافته است. این محصول در حال حاضر در چین در دسترس است، اما این امکان وجود دارد که در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین