با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
سرفیس‌های جدید مایکروسافت احتمالا ماه آینده معرفی خواهند شد
عکس : سرفیس‌ مایکروسافت
.

سال گذشته میلادی، رویداد بزرگ مایکروسافت در ماه اکتبر میلادی برگزار شد. در این راستا، انتظار می‌رفت که غول فناوری آمریکایی امسال نیز نسل جدید محصولات سرفیس را در بازه زمانی مشابه رونمایی کند. با این وجود، مایکروسافت احتمالا سرفیس لپتاپ ۶، سرفیس پرو ۱۰ و دیگر محصولات این سری پرطرفدار را یک ماه زودتر معرفی خواهد کرد.



یک فعال برجسته حوزه فناوری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرد که مایکروسافت در حال ارسال دعوت‌نامه برای یک رویداد ویژه است. این رویداد موردانتظار ظاهرا در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال جاری میلادی (۳۰ شهریور) برگزار خواهد شد. در حالی که مایکروسافت هنوز دعوت‌نامه خود را به صورت عمومی اعلام نکرده است، گزارش شده که رویداد جدید این برند به رونمایی از محصولات سری سرفیس اختصاص خواهد داشت.

در رویداد ویژه مایکروسافت به احتمال زیاد نسل جدید محصولاتی که سال گذشته عرضه شدند معرفی خواهند شد. در این راستا، برند آمریکایی احتمالا در این رویداد از سرفیس لپتاپ ۶، سرفیس پرو ۱۰، سرفیس گو ۴، سرفیس استودیو ۳ و Audio Dock 3 رونمایی خواهد کرد.شایان ذکر است که براساس گزارش‌های قبلی،‌ سرفیس لپتاپ ۶ از پردازنده نسل ۱۳ اینتل بهره خواهد برد. به علاوه، این لپتاپ از عمر باتری بیشتری برخوردار خواهد شد و به نمایشگر لمسی با لمس ۱۰ نقطه‌ای مجهز خواهد بود. سرفیس گو ۴ نیز با پردازنده ARM همراه خواهد شد. سرفیس پرو ۱۰ نیز در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی روانه بازار خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین