با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
امکان اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت اصلی به نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌آپ اضافه شد
عکس : اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت اصلی نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌آپ

واتس‌آپ در زمینه کیفیت فایل‌های رسانه ‌ای که مردم از طریق این پلتفرم با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند؛ چندان خوشنام نیست. اگرچه گزینه اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها با فرمت HD در به‌روزرسانی تابستان گذشته به این پیام‌رسان اضافه شد؛ اما کاربران واتس‌آپ هنوز نمی‌توانند فایل‌های رسانه ‌ای را با کیفیت اصلی ارسال نمایند.

اگرچه این وضعیت در حال تغییر است؛ زیرا اکنون این برنامه به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که به کاربران واتس‌آپ امکان می‌دهد تا فایل‌های رسانه نظیر عکس‌ها و ویدیوها را با کیفیت اصلی ارسال نمایند.

در حال حاضر انتشار این به‌روزرسانی تنها برای کاربران نسخه iOS برنامه آغاز شده است. بنابراین کاربران آیفون بایستی به‌دنبال نسخه 23.24.73 اپلیکیشن واتس‌آپ باشند.

نسخه پایدار جدید توسط پایگاه WABetaInfo شناسایی شده و فهرست تغییرات رسمی مربوط به آن نیز منتشر شده است. آخرین نسخه واتس‌آپ برای سیستم‌عامل iOS در کنار قابلیت اشتراک‌گذاری رسانه با کیفیت اصلی و به‌صورت فایل، چند ویژگی جدید دیگر را نیز در خود جای داده است. به‌عنوان مثال اکنون کاربران واتس‌آپ می‌توانند بدون زنگ زدن در گروه‌های بزرگ، چت‌های صوتی را آغاز نمایند.

همچنین توسعه‌دهندگان با هدف کمک به کاربران برای مشاهده تماس‌های در حال انجام، تکمیل شده و قطع شده، حباب‌های جدیدی را به قسمت چت اضافه نموده‌اند. نهایتا کاربران واتس‌آپ در سیستم‌عامل iOS اکنون با ضربه زدن روی گزینه Reply و انتخاب یکی از 6 آواتار واکنشی موجود می‌توانند به شکلی سریع به یک Status واکنش نشان دهند.

بر اساس فهرست تغییرات منتشر شده توسط واتس‌آپ، این ویژگی‌ها طی هفته‌های آینده ارائه خواهند شد. بنابراین کاربران نسخه iOS واتس‌آپ در صورت عدم مشاهده یک یا تعدادی از این تغییرات بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

بایستی به خاطر داشت که برای ارسال رسانه با کیفیت اصلی و به‌عنوان فایل بایستی روی دکمه “+” در چت ضربه زده و پس از کلیک کردن روی گزینه Document بر روی عبارت “Choose Photo or Video” ضربه بزنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین