با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
قابلیت حذف اشیاء و اشخاص یک تصویر با هوش مصنوعی به ویندوز 11  اضافه شد
عکس : حذف اشیاء و اشخاص در تصویر با هوش مصنوعی در ویندوز 11
.

Magic Eraser از جمله ویژگی‌های جادویی گوشی‌های سری پیکسل گوگل است که با آن می‌تواند افراد یا اشیاء مدنظر خود را از یک عکس حذف کنید.

حالا مایکروسافت این قابلیت و چندین ویژگی هوش مصنوعی دیگر را به ویندوز فوتوز ( Windows Photos ) اضافه کرده است.



به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو Magic Eraser از جمله ویژگی‌های جادویی گوشی‌های سری پیکسل گوگل است که با آن می‌تواند افراد یا اشیاء مدنظر خود را از یک عکس حذف کنید. حالا مایکروسافت این قابلیت و چندین ویژگی هوش مصنوعی دیگر را به ویندوز فوتوز (Windows Photos) اضافه کرده است.

برای استفاده از این قابلیت (زمانی که در دسترس تمام کاربران ویندوز قرار گرفت) که Generative Erase نام دارد، ابتدا باید تصویر را در Photos باز کنید. سپس از منوی Edit Image گزینه Erase را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید اشیاء یا بخش‌هایی از یک عکس که می‌خواهید حذف شوند را انتخاب کنید.

برای پاک‌کردن چند سوژه به‌صورت همزمان یا داشتن کنترل بهتر و دقیق‌تر نیز می‌توانید گزینه Auto Apply را غیرفعال کنید.

این ویژگی در حال حاضر برای اینسایدرهای ویندوز 11 در دسترس است و در آینده برای کاربران ویندوز 10 نیز ارائه خواهد شد. کاربران ویندوز 11 سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس ویندوز 11 مانند «تارکردن پس‌زمینه» و «حذف یا جایگزینی پس‌زمینه» را نیز دریافت خواهند کرد. همچنین برای استفاده از آن باید برنامه Photos خود را به نسخه 2024.11020.21001.0 یا بالاتر به‌روز کنید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین