با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
افزودن ویجت به ویندوز۱۱
عکس : ویجت به ویندوز۱۱
.

ویجت‌ها یکی از قابلیت‌های کاربردی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ محسوب می‌شوند که می‌توانند اطلاعات مهم و ضروری را درمعرض دید کاربر قرار دهند. در مطلب پیش رو به نحوه افزودن ویجت به دسکتاپ در رایانه‌های مبتنی بر ویندوز۱۱خواهیم پرداخت.



به گزارش سرویس اخبار نرم افزار سایت شات ایکس و به نقل از کلیک جام جم برای استفاده از این ویژگی و مراحل انجام در ادامه با ما همراه باشید :

۱- ابتدا وارد مایکروسافت استور شوید و در نوار جست‌جوی بالای صفحه عبارت Widget Launcher را وارد کنید و سپس کلید Enter را بزنید.توجه داشته باشید که احتمال دارد مایکروسافت استور با آی‌پی ایران باز نشود و برای دسترسی به آن به ابزارهای تغییر آی‌پی نیاز داشته باشید.روی اولین نتیجه جست‌جوی کلیک کنید تا به صفحه مربوط به برنامه Widget Launcher منتقل شوید. سپس روی کلید Install کلیک کنید.

۲- پس از به اتمام رسیدن فرآیند دانلود و نصب نرم‌افزار، روی کلید Open در صفحه آن داخل مایکروسافت استور بزنید. همچنین با بازکردن منوی جست‌جوی ویندوز (Win +S) و وارد‌کردن نام برنامه هم می‌توانید آن را در میان نرم‌افزارهای نصب‌شده پیدا کنید. در داخل برنامه Widget Launcher می‌توانید لیستی از ویجت های ویندوز ۱۱ را که امکان افزودن آنها به دسکتاپ وجود دارد، مشاهده کنید. در پنل وسط صفحه، ویجت موردنظر که قصد اضافه‌کردن آن به دسکتاپ را دارید، انتخاب کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین