با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
رندرهای شیائومی 13T پرو طراحی آن را نشان می‌دهند
عکس : شیائومی 13T پرو

اوایل هفته جاری، ردمی از پرچمدار جدید خود موسوم به ردمی K60 اولترا برای بازار چین رونمایی کرد که از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و رم ۲۴ گیگابایتی بهره می‌برد. شایعات مختلف ادعا کرده‌اند که این گوشی به زودی با نام تجاری شیائومی 13T پرو برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی رندرهای جدیدی از شیائومی 13T پرو فاش شده است که عرضه این گوشی به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 اولترا را تایید می‌کنند.

وبسایت MySmartPrice با همکاری افشاگری برجسته به نام Kacper Skrzypek رندرهای شیائومی 13T پرو را به اشتراک گذاشته است. در این راستا، شیائومی 13T پرو دقیقا از طراحی مشابهردمی K60 اولترا بهره می‌برد که شامل نمایشگر و پنل پشتی تخت می‌شود. ماژول دوربین نیز تغییری پیدا نکرده و همچنان شاهد ماژول مربعی‌شکل در شیائومی 13T پرو خواهیم بود.

در رندرهای فاش شده دو نسخه آبی و مشکی‌رنگ از شیائومی 13T پرو به تصویر کشیده شده است. در این رابطه، به نظر می‌رسد مدل آبی رنگ گوشی شیائومی از پنل پشتی چرمی بهره خواهد برد در حالی که نسخه مشکی رنگ از پنل شیشه‌ای برخورردار خواهد بود. دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه جای گرفته‌اند.

مشخصات فنی شیائومی 13T پرو

محصول جدید شیائومی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، شیائومی 13T پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX707، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده شیائومی 13T پرو تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی همراه می‌شود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اسپیکرهای استریو، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و گواهی IP68 اشاره کرد. سری شیائومی 13T احتمالا در تاریخ ۱ سپتامبر مصادف با ۱۰ شهریور معرفی خواهد شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین