با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
۱۰ انیمیشن پیکسار که مستحق دنباله هستند
عکس : انیمیشن های پیکسار
.

کاربران وب سایت ردیت بر این باور هستند که این ۱۰ انیمیشن پیکسار مستحق دنباله هستند.

برای سال‌ها است که پیکسار با داستان‌سرایی تخیلی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خودش توانسته مخاطبان را مسحور خودش کند. تاکنون برای بسیاری از آثار پیکسار دنباله ساخته شده ولی با این وجود، همچنان آثار جذاب و جالب‌توجهی از این استودیو هستند که دست نخورده باقی مانده‌اند و دنباله‌ای برای آن‌ها ساخته نشده است.



حالا کاربران وب سایت ردیت به صحبت درباره انیمیشن‌های سینمایی استودیو پیکسار پرداختند، انیمیشن‌هایی که توانستند بینندگان را مجذوب خودشان کنند و مستحق دنباله هستند. این فیلم‌ها قلب بینندگان را تحت تأثیر قرار داده‌اند و پتانسیل بسیار بالایی برای دنباله یا دنباله‌ها دارند. در ادامه همراه با ما باشید.

۱۰. انیمیشن قرمز شدن (Turning Red) – محصول سال ۲۰۲۲

انیمیشن Turning Red

انیمیشن «قرمز شدن» در سال ۲۰۲۲ میلادی پخش شده بود و داستان آن نیز حول محور دانش‌آموزی به نام می لی با صداپیشگی روزالی چیانگ است که هر وقت احساسات شدیدی را تجربه می‌کند به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می‌شود. بینندگان متوجه شدند که انیمیشن «قرمز شدن» یک اثر دلگرم‌کننده و طنز است که انیمیشن سازی بسیار زیبایی دارد.

برخی از کاربران وب سایت ردیت اظهار داشتند که آن‌ها بسیار دوست دارند تا شاهد دنباله انیمیشن «قرمز شدن» باشند. این فیلم توانست مفهومی تازه و جالب از دوران بلوغ را به نمایش بگذارد و با اینکه برخی از افراد این فیلم را متناسب با سن و سال خود نمی‎‌دانستند اما باید گفت که بیشتر افراد از پیام درونی این اثر درباره دختران نوجوانی که دوران بلوغ را تجربه می‌کنند را درک کردند و به تحسین آن پرداختند.

۹. انیمیشن زندگی یک حشره (A Bug’s Life) – محصول سال ۱۹۹۸

<strong>انیمیشن</strong> A Bug's Life
انیمیشن A Bugs Life

انیمیشن «زندگی یک حشره» یکی از بهترین فیلم‌های پیکسار درباره حشرات است و داستان مورچه‌ای به نام فلیک با صداپیشگی دیو فولی را روایت می‌کند که گروهی از حشرات را به خدمت می‌گیرد تا کلنی خودش را از دست ملخ‌ها نجات بدهد. این اثر سینمایی توانست با طنز جالب و همچنین تصویرگری پر جنب‌وجوش خودش از دنیای حشرات، هم کودکان و هم بزرگسالان را سرگرم کند.

کاربران وب سایت ردیت بیان کردند که انیمیشن «زندگی یک حشره» یکی از بهترین فیلم‌های استودیو پیکسار به شمار می‌رود که واقعاً باید دنباله‌ای برای آن ساخته شود. بیش از بیست سال از زمان اکران انیمیشن «زندگی یک حشره» می‌گذرد و ساخت دنباله‌ای برای آن می‌تواند برداشت و دیدگاهی تازه از این دنیای حشرات را ارائه بدهد و حتی می‌تواند پیام‌های مهمی درباره حفاظت از محیط‌زیست را نیز انتقال بدهد.

۸. انیمیشن بالا (Up) – محصول سال ۲۰۰۹

انیمیشن Up

انیمیشن «بالا» داستان ماجراجویی یک پیرمرد سالخورده به نام کارل با صداپیشگی اد آسنر را دنبال می‌کند که قصد دارد رؤیاهای همسر مرحومش را به حقیقت تبدیل کند. او قصد دارد تا با هزاران بادکنک خانه خودش را به پرواز در بیاورد و سفری به آمریکای جنوبی را شروع کند. این اثر سینمایی بیشتر به‌خاطر داستان‌سرایی احساسی و طنین‌انداز خودش شهرت دارد، داستان‌سرایی‌ای که هم دلگرم‌کننده و هم دلخراش بود.

کاربران وب سایت ردیت پیشنهاد کردند که دنباله انیمیشن «بالا» حول محور راسل بزرگسال می‎‌تواند بسیار جالب و جذاب باشد. دنباله‌ای برای این اثر سینمایی می‌تواند ماجراجویی‌های بیشتری از این کاراکتر را به نمایش بگذارد و به طور بالقوه نیز کاراکترهای جدیدی را معرفی کرده و در طول داستان نیز درس‌های زندگی جالبی را به مخاطبان منتقل کند.

۷. انیمیشن دلیر (Brave) – محصول سال ۲۰۱۲

<strong>انیمیشن</strong> Brave
انیمیشن Brave

انیمیشن «دلیر» در سال ۲۰۱۲ میلادی اکران شده بود و انیمیشنی جادویی درباره شاهدختی به نام مریدا با صداپیشگی کلی مک‌دونالد است که برخلاف سنت‌ها عمل می‌کند و از ازدواج سر باز می‌زند و در عوض به دنبال آن است تا کنترل سرنوشت خودش را در دست بگیرد. این اثر سینمایی یک شخصیت اصلی زن مستقل و قوی دارد و همین نیز دلیل محبوبیت آن است.

کاربران وب سایت ردیت اظهار داشتند که آن‌ها تمایل بسیار زیادی برای تماشای دنباله انیمیشن «دلیر» دارند. در واقع، پتانسیل بسیار زیادی در شخصیت مریدا وجود دارد که در انیمیشن اصلی مورد استفاده قرار نگرفته و ساخت دنباله‌ای برای آن می‌تواند ماجراجویی‌ها و رشد شخصیتی وی را بیشتر به نمایش در بیاورد.

۶. انیمیشن راتاتویی (Ratatouille) – محصول سال ۲۰۰۷

<strong>انیمیشن</strong> Ratatouille
انیمیشن Ratatouille

انیمیشن «راتاتویی» یا «موش سرآشپز» حول محور موشی به نام رمی با صداپیشگی پتن اسوالت است که علاقه بسیار زیادی برای آشپزی دارد و یک رابطه و همکاری غیرمنتظره را با سرآشپزی به نام لینگوئینی با صداپیشگی لو رومانو تشکیل می‌دهد. داستان این فیلم درباره سرآشپز شدن یک موش سبب شد تا این انیمیشن سینمایی بسیار برجسته و متمایز باشد و در نهایت نیز پیامش درباره اینکه چطور استعدادها می‌توانند از مکان‌های غیرمنتظره شکل بگیرند را به‌خوبی به مخاطبان انتقال داده بود.

برخی از کاربران وب سایت ردیت از انیمیشن «راتاتویی» به‌عنوان اثری یاد کردند که دوست دارند دنباله‌ای از آن ساخته شود. در دنباله احتمالی این انیمیشن چالش‌ها و ماجراهای آشپزی جدیدی وجود دارند که می‌توانند معرفی شوند و در عین حال به داستان شخصیت‌های جدید پرداخته شود. همچنین طرفداران بسیار به دنبال آن هستند که ببینند رستوران جدیدی که رمی و لینگوینی در پایان فیلم قبلی افتتاح کردند، اکنون چگونه است.

۵. انیمیشن کوکو (Coco) – محصول سال ۲۰۱۷

بهترین فیلم‌ها درباره مرگ و جهان پس از آن
انیمیشن Coco

انیمیشن «کوکو» اثری است که به بزرگداشت عشق خانوادگی می‌پردازد و پیرامون پسر جوانی به نام میگل با صداپیشگی آنتونی گونزالس است که در مکزیک زندگی می‌کند و سفری جادویی به سرزمین مردگان را آغاز می‌کند تا بتواند تاریخچه پر از موسیقی خانواده‌اش را کشف کند. بسیاری از تماشاگران این فیلم را دلگرم‌کننده توصیف کردند، به‌خصوص اینکه تصویری صمیمانه از فرهنگ و سنت‌های مکزیکی ارائه کرده و اهمیت به یادآوردن نیاکان را نشان داده است.

بسیاری از افراد بیان کردند که آن‌ها بسیار دوست دارند تا دنباله‌ای را برای فیلم «کوکو» شاهد باشند. انیمیشن «کوکو» توانست بیننده‌ها را از لحاظ احساسی درگیر سفر میگل کند و یک دنباله می‌تواند به بررسی بیشتر ارتباط میگل با میراثش در حین بلوغ بپردازد. مطمئناً دنباله احتمالی این اثر می‌تواند بسیاری از افراد را به خودش جلب کند.

۴. انیمیشن شرکت هیولاها(Monsters, Inc) – محصول سال ۲۰۰۱

<strong>انیمیشن</strong> Monsters, Inc
انیمیشن Monsters Inc

انیمیشن «شرکت هیولاها» داستان ماجراهای خنده‌دار سالی با صداپیشگی جان گودمن و مایک با صداپیشگی بیلی کریستال است، دو هیولایی که در کارخانه هیولاها کار می‌کنند. این اثر دنیایی تخیلی را به نمایش در می‌آورد و پر از طراحی‌های خلاقانه و جالب برای هیولاها است که باعث شده تا این اثر بسیار دوست‌داشتنی و لذت‌بخش باشد.

کاربران ردیت اظهار داشتند که آن‌ها واقعاً علاقه‌مند هستند تا بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های بو و سالی باشند. با اینکه فیلمی دیگر از این مجموعه ساخته شده بود اما این اثر یک پیش‌درآمد بود که اتفاقات قبل از فیلم اصلی را به نمایش گذاشته بود. در حقیقت، طرفداران دوست دارند تا ادامه ماجراجویی‌های سالی و مایک پس از اتفاقات انیمیشن «شرکت هیولاها» را شاهد باشند.

۳. انیمیشن المنتال (Elemental) – محصول سال ۲۰۲۳

<strong>انیمیشن</strong> Elemental
انیمیشن Elemental

انیمیشن «المنتال» در دنیایی از عناصر طبیعت جریان دارد و همین نیز سبب شده تا این اثر سینمایی به یکی از خیره‌کننده‌ترین آثار پیکسار از لحاظ بصری تبدیل شود و در نتیجه محبوبیت زیادی نیز در بین مخاطبان داشته است. این اثر داستان یک عنصر آتش به نام امبر با صداپیشگی لیا لوئیس و یک عنصر آب به نام وید با صداپیشگی مامودو آتی را دنبال می‌کند که با یکدیگر آشنا شده و سپس عاشق هم می‌شوند.

کاربران وب سایت ردیت بر این باور هستند که جدیدترین ساخته استودیو پیکسار یعنی انیمیشن «المنتال» در حال حاضر پتانسیل بسیار بالایی برای دنباله دارد و امیدوار هستند که در سال‌های آینده استودیو پیکسار به دنبال ساخت دنباله‌ای برای آن باشد. یک دنباله برای این انیمیشن می‌تواند دنیای دقیق‌تری از عناصر را که فیلم اول قادر به بررسی آن نبود را مورد کاوش قرار بدهد.

۲. انیمیشن لوکا (Luca) – محصول سال ۲۰۲۱

انیمیشن Luca

انیمیشن «لوکا» در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شده بود و داستانی دلگرم‌کننده از به بلوغ رسیدن را به نمایش گذاشته بود. این انیمیشن داستان ماجراهای لوکا با صداپیشگی جیکوب ترمبلی را دنبال می‌کند که به همراه دوستش آلبرتو با صداپیشگی جک دیلن گریزر تابستانی متفاوت را تجربه می‌کنند و به کاوش در دنیای انسان‌ها می‌پردازند. این اثر به نمایش دوستی می‌پردازد که باعث برانگیخته شدن احساسات بینندگان شده است.

کاربران وب سایت ردیت بر این عقیده هستند که انیمیشن «لوکا» پتانسیل بسیار بالایی برای یک دنباله دارد و این در حالی است که این دنباله می‌تواند بسیاری از خطوط داستانی باز فیلم اول را در پیش بگیرد و به آن‌ها بپردازد. طرفداران مشتاق هستند تا ببینند چگونه دوستی لوکا و آلبرتو تکامل پیدا می‌کند و این دنباله احتمالی می‌تواند به کشف بیشتر دنیای زیر آبی این هیولاهای دریایی کمک کند.

۱. انیمیشن به پیش (Onward) – محصول ۲۰۲۰

<strong>انیمیشن</strong> Onward
انیمیشن Onward

انیمیشن «به پیش» پویایی‌های خانوادگی و فانتزی را در دنیای مدرن ترکیب می‌کند، دنیایی که در آن جادو در حال محو شدن است. این فیلم داستان دو برادر الف به نام ایان با صداپیشگی تام هالند و بارلی با صداپیشگی کریس پرت را دنبال می‌کند که یک ماجراجویی را شروع می‌کنند تا بتوانند آخرین روز را با پدر مرحومشان سپری کنند. طنز و لحظات دلگرم‌کننده این انیمیشن سینمایی سبب شده تا این اثر به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

برخی از کاربران وب سایت ردیت اظهار داشتند که انیمیشن «به پیش» در واقع می‌تواند در یک دنباله بیشتر توسعه پیدا کند و جنبه‌های مختلف بیشتری از دنیای سرگرم‌کننده آن را به نمایش در بیاورد. دنیای جذاب و دلنشین انیمیشن «به پیش» فضای زیادی برای داستان‌های جذاب‌تر دارد که می‌توانند مخاطبان را مجذوب خودشان کنند.


منبع: کولایدر

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین