با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نخستین تصاویر از انیمیشن The Bad Guys: A Very Bad Holiday منتشر شد
عکس : انیمیشن The Bad Guys: A Very Bad Holiday
.

انیمیشن The Bad Guys (رفقای بد) یک موفقیت تمام عیار برای کمپانی یونیورسال و استودیو دریم‌ورکس بود که در سال گذشته اکران شد و با ۸۰ میلیون دلار بودجه، به فروشی در حد و اندازه ۲۵۰ میلیون دلار دست یافت. حال با گذشت ۱ سال باری دیگر می‌توانیم به دنیای دیوانه‌واری برگردیم که مخاطبینش را حسابی به وجد آورده بود.



انیمیشن The Bad Guys: A Very Bad Holiday (رفقای بد: یک تعطیلات بسیار بد) که به عنوان پیش درآمد ساخته سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود، باری دیگر توسط استودیو دریم‌ورکس ساخته شده و حول محور گروه دوست داشتنی‌ای جریان دارد که در بحبوحه جشن کریسمس با وقایعی غیرمنتظره و عجیب و غریب مواجه می‌شوند.

نکته‌ای که شاید طرفداران The Bad Guys را من باب انیمیشن جدید ناامید کند، عدم حضور صداپیشگان اثر قبلی بوده و تیم صداپیشگی با هنرمندانی کاملاً جدیدی جایگزین شده است که به برخی از آن‌ها همچون زهرا فاضل، کاری والگرن و کیث سیلورستاین می‌توان اشاره کرد.

حال نیز تصاویری از این پیش درآمد منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

انیمیشن کوتاه The Bad Guys: A Very Bad Holiday که توسط برت هالند کارگردانی شده است، در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین