با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
نظر کارگردان Marvel’s Spider-Man 2 درباره ایستر اگ Daredevil
عکس : ایستر اگ
.

قبلاً IGN متوجه شده بود که محل کار وکالت نلسون (Nelson) و مورداک (Murdock) از بازی مارولز اسپایدر من سال ۲۰۱۸ در مقایسه با نسخه جدیدی که به تازگی منتشر شده، کمی متفاوت است. تابلویی که در منطقه هلز کیچن قرار داشت و دفتر را زینت می‌داد، اکنون خالی است، در حالی که درب آن با یک اعلامیه حاوی مضمون «خروج صورت پذیرفته» روبه‌رو شده است.



IGN در پادکست Beyond خود از برایان اینتیهار درباره تابلوی گم شده پرسید. کارگردان بازی خاطرنشان کرد که این انتخاب عمدی بوده و ظاهراً به منظور اشاره به محتوای احتمالی آینده است. اینتیهار:

سؤال خوبی است. گوش به زنگ باشید. با این حال، مورد جالبی را یافته‌اید.

کدام بازی‌ها قبل از Marvel’s Spider-Man 2 قرار دارند؟

عنوان Marvel’s Spider-Man 2 اکنون به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ قابل خرید است. این بازی به عنوان دنباله‌ای از Marvel’s Spider-Man سال ۲۰۱۸ و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales سال ۲۰۲۰ عمل می‌کند.

دنباله مورد بحث ما که توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز توسعه یافته، دارای شخصیت‌های شرور و معروف مرد عنکبوتی از جمله کریون شکارچی (Kraven the Hunter) و ونوم (Venom) است که صداپیشگی دومی را تونی تاد (Tony Todd)، ستاره Candyman، بر عهده داشته.

تریلرهایی که در طول سال منتشر شد، برخی از توانایی‌های جدید و قدرتمند سیمبیوت (انگل فضایی) را برجسته می‌کرد و در عین حال نشان می‌داد که پیتر پارکر (Peter Parker) در نتیجه نفوذ سیمبیوت به بدنش، تهاجمی‌تر می‌شود.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین