با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
معرفی ۵ ابزار کارامد هوش مصنوعی
عکس : ابزار هوش مصنوعی
.

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و قابلیت‌های آن دیگر به تعامل متنی، محدود نیست. این تکنولوژی در حوزه‌های مختلف و به روش‌های خلاقانه و عملی متعددی گسترش یافته مانند تشخیص چهره، تولید موسیقی و هنر و غیره. این ارتقا در حوزه هوش مصنوعی نشان می‌دهد که این تکنولوژی تا حد بسیار زیادی قادر است در صنایع مختلف انقلاب به پا کند، مانند صنعت بهداشت و سلامت، فاینانس، سرگرمی و حمل و نقل. با رشد هوش مصنوعی و تلفیق آن با زندگی روزمره مردم، شکی باقی نمی‌ماند که این تکنولوژی به بخش بسیار مهمی از آینده جامعه ما انسان‌ها تبدیل خواهد شد.



به گزارش سرویس اخبار هوش مصنوعی سایت شات ایکس و به نقل از آی تی ایران هوش مصنوعی تقریبا در اکثر صنایع تغییر ایجاد کرده و آشنایی با ابزارهای تولید شده در این حوزه می‌تواند تا حدودی به ما نشان دهد که در آینده منتظر چه دستاوردهایی از این تکنولوژی باشیم. ابزارهای هوش مصنوعی که برای استفاده شخصی کاربران طراحی شده‌اند، قابلیت‌های هیجان انگیز زیادی دارند که شخص با استفاده از آنها می‌توانند حوزه مختلف را آزمایش کرده و استعدادها و خلاقیت‌های خود رابیشتر بشناسد.

ابزارهای هوش مصنوعی مدام در حال پیشرفت و ارتقا هستند و اما تعدادی از این ابزاهای جذاب در حال حاضر در دسترس هستند و در ادامه با آنها آشنا شوید.

Dora AI



با یک پرامپت، وبسایت بسازید

ساخت وب سایت با هوش مصنوعی
عکس : ساخت وب سایت با هوش مصنوعی

اکثر افراد، زمانیکه به ایده ساخت یک وبسایت فکر می‌کنند، شخصی را تصور می‌کنند که پشت 5 کامپیوترنشسته و کدهای پیچیده‌ای روبروی آن در صفحه نمایش دیده می‌شود. صحنه‌ای شبیه فیلم ماتریکس! اما حقیقت این است که ساخت یک وبسایت این روزها کار چندان پیچیده‌ای نیست. البته برای بسیاری از افرادی که به این حوزه نا آشنا هستند و تجربه‌ای در این زمینه ندارند، کار نسبتا سختی محسوب می‌شود. اما حالا ساخت یک وبسایت به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی تقریبا برای همه مردم کار بسیار راحتی است.

ابزار Dora AI دقیقا به همین منظور تولید شده و تنها کافیست یک درخواست کوچک ارائه داده و نتیجه کاملی دریافت کنید.

تنها کافیست نوع و ظاهر وبسایت مدنظر خود را به آن اعلام کنید و بدون نیاز به هرگونه کدگذاری پیچیده، تغییرات کوچکی اعمال کنید. هر ایده‌ای که در ذهن خود دارید را می‌توانید با دورا به اشتراک بگذارید و این ابزار هوشمند، آن را روی وبسایت شما پیاده می‌کند.



Lumen5



خلق ویدیویی حرفه‌ای، تنها در چند ثانیه

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی
عکس : ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

در دورانی به سر می‌بریم که محتوای “ویدیویی” اهمیت بسیار بالایی دارد و در واقع اصلی‌ترین شکل از محتوای آنلاین محسوب می‌شود. اگر بنا به انتخاب باشد، کاربران اکثرا ترجیح می‌دهند به جای خواندن مطلب، ویدیو تماشا کنند، به خصوص اگر مطلب مد نظر جذابیت زیادی نداشته باشد.

Lumen5 ابزاری است که می‌تواند با سرعت و سهولت، ویدیوهایی در حوزه آموزش، بازاریابی و کسب و کار -بیزنس- تولید کند.

نکته جذابی که در تولید ویدیو توسط هوش مصنوعی وجود دارد این است که پروسه را بسیار ساده می‌کند و به عبارت دیگر، نیازی نیست تا کاربر صدها دلار صرف خرید نرم افزارهای ویرایش تصویر کرده و یا ساعت‌های زیادی برای یادگیری نحوه استفاده از این نرم افزارها اختصاص دهد.

با ابزارهای هوش مصنوعی مانند Lumen5 ، تنها کافیست از مضمون محتوای خود ایده‌ای در سر داشته باشید و تنها با اعمال چند اصلاح و تنظیم ساده، ویدیو مدنظر خود را دریافت کنید.



Soundraw



تِرک موسیقی اختصاصی خود را تولید کنید

تولید و ساخت موسیقی با هوش مصنوعی
عکس : تولید و ساخت موسیقی با هوش مصنوعی

پروسه تولید موسیقی نیز مشابه تولید ویدیو است و ابزارهای هوش مصنوعی زیادی نیز در این حوزه وجود دارند. Soundraw یکی از این ابزارهاست که انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و استفاده از آن نیز بسیار راحت است. این ابزار می‌تواند تِرَک‌های کاملا جدید را در سبک‌های مختلف تولید کند. با وجود چنین ابزار کارآمدی، عملا نیاز به استخدام موسیقی دان ها یا تنظیم کنندگان از بین می‌رود.

Soundraw ابزاری بسیار منعطف است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا مثلا موسیقی زمینه‌ای لطیف برای ویدیوی خود تولید کند که با محتوای ویدیو منطبق بوده و تمرکز مخاطب را برهم نزند.

کاربر همچنین این آزادی را دارد تا طول، تمپو، ژانر، مود و تِم آهنگ خود را انتخاب کرده و در حقیقت یک قطعه هنری کاملا منحصر به فرد تولید کند.



Podcastle



از صدای خود استفاده کنید

ساخت پادکست با هوش مصنوعی
عکس : ساخت پادکست با هوش مصنوعی

پادکست‌ها، طرفداران زیادی دارند و حتی بسیاری از کاربران علاقه‌مند هستند پادکست خود را شروع کنند. جدای از حس خجالت و شرم که عموما مانع اصلی اقدام به این کار می‌شود، ویرایش و ادیت حرفه‌ای صدا در هر اپیزود، چالش اصلی برای شروع یک پادکست محسوب می‌شود. اما با توسعه هوش مصنوعی، این حیطه به خوبی پوشش داده شده و کاربران با بهره وری از این تکنولوژی می‌توانند بدون دغدغه در زمینه فنی، خلاقیت خود را در این حوزه پرورش دهند.

Podcastle یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی در زمینه ضبط و ویرایش پادکست است که کاربرد راحتی داشته که می تواند محصول نهایی تمیز و با کیفیتی ارائه دهد. کاربران می‌توانند قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر این ابزار را نیز خریداری کنند مانند اضافه کردن ویدیو ولی با قابلیت‌های نسخه بیسیک آن به راحتی می‌توان یک پادکست را شروع و به طور متناوب مدیریت کرد.



Deep Nostalgia



گذشته را زنده کنید

زنده کردن عکس ها با هوش مصنوعی
عکس : زنده کردن عکس ها با هوش مصنوعی

چه کسی دوست ندارد به جز چند عکس قدیمی، تصاویر متحرک از اجداد خود را ببیند؟ از آنجاییکه نمی‌توانیم شخصی که از دنیا رفته را زنده کنیم! هوش مصنوعی می‌تواند تصاویری متحرک از روی عکس درگذشتگان تولید کند که بسیار واقع گرایانه هستند. دیدن نسخه جوان‌تر اقوام – چه زنده باشند و چه فوت کرده باشند- که لبخند می‌زنند و اجزای صورت خود را تکان می‌دهند، برای هرکسی جذاب است و می‌تواند احساس ما را به آنها نزدیک‌تر کند.

Deep Nostalgia یکی از قابلیت‌های برنامهMy Heritage AI است که می تواند عکس‌ها یا نقاشی‌های ثابت را به ویدیوهایی با تحرک جزئی تبدیل کنند. قبلا تغییراتی مانند حرکت دادن سر، تطبیق خنده‌ها و تنظیم جهت نگاه، تنها روی عکس‌های پرتره امکان پذیر بوده اما حالا کاربر می‌تواند تمامی این تظمیات را روی تک تک افراد داخل عکس‌های گروهی نیز اعمال کند. همچنین با رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید، می‌توان حس زنده بودن تصویر را بیشتر کرد.

منبع: pocket-lint

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین