با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
خودرو تایرون هفت نفره جایگزین فولکس واگن تیگوان
عکس : تایرون
.
به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی فولکس واگن مدل تایرون را که توسط شراکت FAW-VW توسعه یافته است، از سال ۲۰۱۸ تنها در چین به فروش می رساند. این خودرو همچنین با یک نسخه کوپه به نام Tayron X مشتریان را ملاقات می کند. اگرچه این خودرو در حال حاضر فقط مختص چین است، اما طبق آخرین گزارش ها، این موضوع با نسل جدید تغییر خواهد کرد.

طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط Autocar India، فولکس واگن تایرون را که بر روی پلت فرم MQB ساخته شده است، با نسل جدید خود به یک مدل جهانی تبدیل کرده و آن را به جای نسخه شاسی بلند تیگوان به فروش خواهد رساند. . این خودرو در بالای تیگوان و زیر توارگ قرار خواهد گرفت. رقیب آن مدل کودیاک نسل دوم اشکودا خواهد بود.

همچنین گفته می شود که تولید نسل جدید تایرون اوایل سال آینده در آلمان آغاز خواهد شد. سپس این وسیله نقلیه در وهله اول با مشتریان بازارهای اروپا و هند ملاقات خواهد کرد. گزارش منتشر شده توسط Autocar India نیز با اسناد منتشر شده توسط ANE در اواخر سال ۲۰۲۰ همزمان است. با توجه به نقل و انتقالات، تولید می تواند در ولفسبورگ انجام شود و بنابراین از واردات تیگوان آلسپیس از مکزیک جلوگیری می شود.

توماس شافر، مدیرعامل فولکس‌واگن در مصاحبه‌ای اظهار داشت که تایرون برای بازار اروپا در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و یکی از آخرین مدل‌های احتراق داخلی خواهد بود. در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد این خودرو آشنا خواهیم شد.

منبع خبر : مجله ماشین
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین