با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دسترسی به ChatGPT در محصولات اپل از طریق MacGPT و watchGPT مهیا شد
عکس : دسترسی به ChatGPT در محصولات اپل از طریق MacGPT و watchGPT مهیا شد
.
هوش مصنوعی (AI) این روزها به سوژه‌ای داغ در حوزه فناوری بدل شده و تمامی شرکت‌های مطرح در این عرصه سعی دارند به شیوه‌های خاص خود از این فناوری نوظهور در محصولات و خدمات خود استفاده کنند. یکی از بهترین نمونه‌ها ChatGPT از کمپانی OpenAI است که یک مدل زبانی با اتکا بر حجم عظیمی از داده‌ها می‌باشد. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند شیوه کار و ارتباط ما را در دنیای کنونی را متحول کند. با توجه به استقبال چشمگیر از ChatGPT، اکنون اپل نیز دست به کار شده و امکان بهره‌مندی از مزایای این مدل زبانی قدرتمند را به کمک دو برنامه جدید MacGPT و watchGPT برای کاربران محصولات خود مهیا کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات خبر را با هم مرور کنیم.

MacGPT و watchGPT: دروازه ورود ChatGPT به اکوسیستم اپل



MacGPT یک برنامه ساده و رایگان برای مک او اس است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت از نوار منوی خود به ChatGPT دسترسی پیدا کنند. با MacGPT، می‌توانید وارد حساب OpenAI خود شوید و بدون نیاز به هیچ برنامه‌ای و بدون اینکه از فضای دسکتاپ خود خارج شوید، با ChatGPT به گفتگو بپردازید. این برنامه رابط چت ChatGPT را در یک مرورگر وب بارگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی سؤالات خود را بپرسید، پاسخ‌های مناسب را از هوش مصنوعی بگیرید و پیام‌های طولانی‌تری را به راحتی هر چه تمام ایجاد کنید.

حتی می‌توانید یک میانبر صفحه کلید برای فعال کردن برنامه اختصاص دهید و استفاده از آن را راحت‌تر کنید. MacGPT به صورت رایگان عرضه شده، اما اگر برنامه را دوست داشتید، می‌توانید با پرداخت هر مبلغی که فکر می‌کنید منصفانه است، از توسعه دهندگان حمایت کنید. WatchGPT نیز برنامه‌ای مشابه برای ساعت هوشمند اپل واچ است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً از روی مچ دست خود با ChatGPT تعامل داشته باشید! با watchGPT، می‌توانید به سرعت پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید یا پیام‌های طولانی‌تری را بدون نیاز به تایپ کردن، ایجاد کنید. همچنین می‌توانید نتیجه تعامل خود را از طریق متن، ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

دسترسی به برنامه WatchGPT آسان است و حتی می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که تنها با یک نگاه سریع به مچ دست، فعال شود. قیمت این برنامه در اپ استور 4.99 دلار است. این دو اپلیکیشن قدرت هوش مصنوعی را به روشی راحت‌تر و در دسترس‌تر به اکوسیستم اپل می‌آورند. چه به پاسخ‌های سریع نیاز داشته باشید و چه بخواهید مقاله‌هایی طولانی ایجاد کنید، MacGPT و watchGPT دسترسی به ChatGPT را بدون نیاز به آموزش یا دانش فنی خاصی برای شما آسان می‌کنند. به مرور زمان و در شرایطی که هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما هر روز رایج‌تر می‌شود، برنامه‌هایی مانند MacGPT و watchGPT مطمئناً روز به روز محبوب‌تر خواهند شد.
ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین