با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بتای One UI 6 سرانجام برای سری گلکسی اس ۲۲ منتشر شد!
عکس : گلکسی اس ۲۲

شرکت سامسونگ در ماه گذشته، به طور رسمی پروسه انتشار نسخه‌های بتای سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 برای محصولات خود را آغاز کرد. همانند انتظارات، سری گلکسی اس ۲۳ نخستین دریافت کنندگان این نسخه بتا بودند.

پس از انتشار این نسخه بتا برای سری گلکسی اس ۲۳، بسیاری از کاربران انتظار داشتند تا این آپدیت برای پرچمداران سال گذشته سامسونگ یا همان سریگلکسی اس ۲۲ نیز منتشر شود؛ اما این غول کره‌ای برنامه‌های دیگری داشت و کاربران این سری تا به حال امکان دریافت این نسخه بتا را نداشتند. خوشبختانه، این امر در امروز تغییر کرده و شاهد انتشار این آپدیت برای کاربران کره‌ای سریگلکسی اس ۲۲ بودیم. به رسم همیشه، کاربران سایر مناطق نیز طی روز‌های آتی به این آپدیت بتا دسترسی خواهند یافت.

با توجه به انتشار بتای One UI 6 برای محصولات میان رده‌ای چون گلکسی A54 و گلکسی A34، تاخیر سامسونگ برای انتشار این آپدیت برای پرچمداران سال گذشته خود، مقداری عجیب به نظر می‌رسد. در نوع خود جالب است که ببینیم در زمان انتشار نسخه اصلی، آیا این گوشی‌های میان رده مجددا آپدیت اندروید ۱۴ را زودتر از پرچمداران سال گذشته سامسونگ دریافت خواهند کرد یا خیر.

درباره انتشار دیرهنگام بتای اندروید ۱۴ و One UI 6 برای سریگلکسی اس ۲۲ چه فکر می‌کنید؟ آیا از تغییرات اعمال شده در این رابط کاربری رضایت دارید یا نسخه‌های پیشین را به آن ترجیح می‌دهید؟

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین