با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
آموزش فعال کردن حالت استندبای در گوشی‌های گلکسی سامسونگ
عکس : فعال کردن حالت استندبای در گوشی‌های گلکسی سامسونگ

اپل اخیراً از سیستم عامل موبایلی جدید خود یعنی آی او اس 17 (iOS 17) رونمایی کرده که ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جالبی دارد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های iOS 17 که تونسته نظر عده زیادی از کاربران را به خود جلب کند، حالت استندبای (StandBy Mode) است که به گوشی امکان می‌دهد به عنوان یک نمایشگر هوشمند بر روی میز کار یا میز اتاق خواب قرار گرفته و ساعت، تاریخ، اعلان‌ها و سایر اطلاعات مهم کاربر را به نمایش بگذارد.

اگر چه این ویژگی بسیار مورد توجه قرار گرفته، اما بد نیست بدانید که بسیاری از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ در حال حاضر یک ویژگی مشابه با استندبای را در خود دارند! مطمئناً، نامی که سامسونگ برای این ویژگی انتخاب کرده، حالت استندبای است، اما دقیقاً به همان روشی که عمل می‌کند که اپل برای iOS 17 معرفی کرده است. اگر نمی‌دانید چگونه حالت استندبای را در گوشی گلکسی خود فعال کنید، این مقاله برای شما مناسب است زیرا ما قصد داریم مراحل را به صورت گام به گام مرور کنیم. با دیجی رو همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهید نحوه فعال کردن حالت استندبای را در گوشی‌های سامسونگ یاد بگیرید، شایان ذکر است که این ویژگی اساساً به شکلی طراحی شده که در حالت صفحه نمایش همیشه روشن عمل کند، با این حال می‌توانید برخی از تنظیمات را طوری تغییر دهید که به همان شکل و شمایل iOS 17 دربیاید. در ضمن، این را هم باید گفت که نمی‌توان اپل را به کپی‌برداری مطلق از سامسونگ متهم کرد و ویژگی‌هایی که این دو شرکت در گوشی‌هایشان قرار داده‌اند تفاوت‌هایی هم با هم دارند.

حالت استندبای را در گوشی سامسونگ فعال و از آن به عنوان یک ساعت رومیزی استفاده کنید

پیش از هر چیز باید این هشدار را به شما بدهیم که حالت استندبای در گوشی‌های سامسونگ برای نمایشگر همیشه روشن طراحی شده و از همین رو سرعت تخلیه باتری را افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به ذره ذره شارژ گوشی خود در طول روز نیاز داشته و نمی‌توانند مدام آن را به شارژر متصل کنند، این ویژگی برای شما مناسب نیست. با این حال، اگر وقت زیادی را در خانه هستید و همیشه یک شارژر در دسترس دارید، این موضوع نباید نگران کننده باشد و با خیال راحت می‌توانید حالت استندبای را فعال کنید.

گام اول: در گوشی سامسونگ خود به صفحه تنظیمات (Settings) بروید.

گام دوم: وقتی وارد تنظیمات شدید، به بخش صفحه قفل (Lock screen) بروید.

حالت استندبای سامسونگ

گام سوم: روی «نمایشگر همیشه روشن» (Always On Display) ضربه بزنید و مطمئن شوید که روشن است.

حالت استندبای سامسونگ

گام چهارم: اکنون روی «جهت صفحه» (Screen orientation) ضربه زده و مطمئن شوید که حالت افقی یا Landscape را انتخاب کرده‌اید.

حالت استندبای سامسونگ

این تمام کاری است که برای فعال کردن حالت استندبای در گوشی سامسونگ خود باید انجام دهید. اگر چه سامسونگ اسم خاصی را برای این ویژگی در نظر نگرفته، اما از زمانی که نمایشگر همیشه روشن به گوشی‌های سری گلکسی اضافه شد، همواره وجود داشته است و با گذشت زمان، بهبودهای قابل توجهی نیز در عملکرد آن شاهد بوده‌ایم.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین