با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
برچسب قیمتی و کانفیگ‌های گلکسی M34 لو رفت
عکس : گوشی گلکسی M34

برند سامسونگ در حال آماده‌سازی برای رونمایی از جدیدترین میان‌رده خود موسوم به گلکسی M34 در ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) است که برای بازار هند عرضه خواهد شد. در حال حاضر، صفحه رسمی این میان‌رده در وبسایت فروشگاه آمازون قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی آن مانند رزولوشن نمایشگر، نرخ نوسازی، حجم باتری و دوربین اصلی تایید می‌کند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Ishan Agarwal برچسب قیمتی و کانفیگ‌های گلکسی M34 را در اختیار کاربران قرار داده است. به علاوه، این افشاگر تصویری رندری از میان‌رده سامسونگ به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، گلکسی M34 در دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی میان‌رده سامسونگ بین بازه ۲۱ هزار روپیه (۲۵۶ دلار) تا ۲۴ هزار روپیه (۲۹۲ دلار) گزارش شده است که به نسبت نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد. برای مقایسه، کانفیگ‌های ۶ و ۸ گیگابایتی گلکسی M33 به ترتیب با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه (۲۳۱ دلار) و ۲۰۵۰۰ روپیه (۲۵۰ دلار) عرضه شدند.

به مانند نسل قبلی، گلکسی M34 به تراشه میان‌رده اگزینوس ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود. سامسونگ همچنین تایید کرده است که این گوشی از نمایشگر سوپر امولد ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. منبع تغذیه گلکسی M34 باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M34 با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 5.1 روانه بازار خواهد شد. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. از سوی دیگر، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. از مشخصات فنی احتمالی گلکسی M34 می‌توان لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت کنار بدنه را نام برد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین