با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
پیشگوی نابینا در Red Dead Redemption 2 کیست؟
عکس : پیشگوی نابینا در بازی Red Dead Redemption 2

در Red Dead Redemption 2 شخصیت‌های جذاب زیادی وجود دارند، اما بدون شک Blind Man Cassidy یکی از مرموزترین آن‌ها است. به عنوان یک شخصیت رها شده در جهان بازی ، بازی کنان می‌توانند بدون ملاقات Blind Man Cassidy بازی را به پایان برسانند. حتی اگر این شخصیت را ببینید هم برای پیشروی در داستان نیاز به تعامل با او ندارید. با این وجود، چیزی که باعث می‌شود Blind Man Cassidy تبدیل به یکی از عجیب‌ترین شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 شود، این است که پیش‌گویی‌های او چرت و پرت محض نیستند. در واقع بعضا دقت و صحت پیش‌گویی‌های او می‌تواند ترسناک باشد.

شخصیت‌های جانبی در بازی ‌های Rockstar برخی از بهترین محتویات موجود در بازی را خلق می‌کنند و Red Dead Redemption 2 هم از این قاعده مستثنی نیست. غرب وحشی پر از چهره‌های جالب توجه برای Arthur است. او می‌تواند با هفت‌تیرکش‌های افسانه‌ای مواجه شود، به رهگذران کمک کند و حتی پرونده یک قاتل سریالی را حل کند. البته هر NPC به شما یک ماموریت نمی‌دهد. گاهی اوقات Arthur صرفا می‌تواند با کسی که تازه ملاقات کرده رقابتی دوستانه داشته باشد. در Red Dead Redemption 2 ، خود مسیر بدون شک به اندازه مقصد اهمیت دارد.

هشدار اسپویل RDR 1 و RDR 2 برای ادامۀ متن!

Blind Man Cassidy سرنوشت پروتاگونیست‌های Red Dead Redemption را می‌داند

وجود Blind Man Cassidy به تنهایی یکی از بزرگ‌ترین رازهای حل نشده Red Dead Redemption است. شما می‌توانید Blind Man Cassidy را به صورت تصادفی در جهان بازی پیدا کنید و با پرداخت یک دلار، یکی از پیش‌گویی‌های او را بشنوید. در حالی که او هرگز از شخصیتی نام نمی‌برد، اما حرف‌های او شباهت زیادی به رویدادهای واقعی خود بازی دارند. برای مثال، اگر Arthur با او صحبت کند، Blind Man Cassidy می‌گوید که مرگ Arthur نزدیک است و او گمراه شده. حتی اگر با John هم به سراغ او بروید چند هشدار شوم دریافت خواهید کرد. البته پیش‌گویی‌های John در این مورد هستند که چه چیزی واقعا برای او اهمیت دارد و اینکه چه کسی دنبال اوست.

آن‌هایی که با داستان هر دو Red Dead Redemption آشنایی دارند می‌دانند که پیش‌گویی‌های Cassidy چقدر دقیق هستند. Arthur خیلی قبل از پایان بازی مرض سل می‌گیرد و هم‌چنین مشخص می‌شود که Dutch، رهبر Van Der Linde Gang، آن قدرها که به نظر می‌رسید پیشوای خوبی نیست. در مورد John هم باید گفت شخصی که به دنبال او می‌گردد، Edgar Milton است. چیزی که برای John هم بیشترین اهمیت را دارد و او در نهایت جانش را هم فدای آن می‌کند، خانواده‌اش است.

مسئله‌ای که باعث می‌شود Blind Man Cassidy یکی از مضطرب‌کننده‌ترین شخصیت‌های Red Dead Redemption 2 باشد، این است که مشخص نیست او دقیقا چرا این پیش‌گویی‌ها را انجام می‌دهد. برخلاف Strange Man، هیچ اشاره‌ای به ماورالطبیعه بودن منشا قدرت‌های او نیست. او صرفا یک پیرمرد نابینا است که بی‌هدف در جهان بازی می‌چرخد، اما موفق می‌شود تا سرنوشت هر دو پروتاگونیست بازی را با دقت بالایی پیش‌بینی کند. هم Arthur و هم John پیش‌گویی‌های او را به عنوان یک سری خزعبلات کنار می‌زنند. برای من این سوال پیش می‌آید که آیا این دو شخصیت در لحظه مرگ خود اصلا به پیش‌گویی‌های Cassidy فکر می‌کردند یا نه.

در میان تمام تعامل‌هایی که با شخصیت‌های مختلف در بازی وجود دارند، اینکه Rockstar تصمیم گرفته تا اساسا پایان Red Dead Redemption 2 را از طریق دیالوگ یکی از NPCها فاش کند، عجیب و در عین حال ستودنی است. بسیاری از بازیکنان احتمالا با شنیدن صحبت‌های Blind Man Cassidy او را جدی نگرفته‌اند. با وجود اینکه خود او تاثیری روی داستان ندارد، Blind Man Cassidy یکی از جالب‌ترین تعامل‌های تصادفی است که در جهان Red Dead Redemption 2 خواهید داشت.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین