با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
بازی Resident Evil 4 تا پایان سال 2023 برای دستگاه‌های آیفون و آیپد منتشر می‌شود
عکس : بازی Resident Evil 4 برای آیفون و آیپد

بازی Resident Evil 4 یکی از بهترین عناوین عرضه شده طی سال جاری میلادی به‌شمار رفته و در ماه دسامبر امسال برای قدرتمندترین دستگاه‌های اپلی مجهز به سیستم‌عامل‌ iOS عرضه می‌شود.

در ماه میلادی گذشته و ضمن برگزاری یکی از رویدادهای اصلی اپل اعلام شد که بازی Resident Evil 4 بر روی کلیه دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل‌ iOS کار نخواهد کرد. بعلاوه نکته مهم‌تر اینکه این بازی یکی از عناوین بسیار گران‌قیمت در دنیای موبایل به‌شمار خواهد رفت.

شرکت Capcom در اوایل وقت امروز تائید کرد که بازی Resident Evil 4 در روز 20 دسامبر (29 آذر) در فروشگاه اپ استور اپل منتشر خواهد شد. این بازی با گوشی‌های آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس و همچنین آیپدهای مجهز به تراشه M1 یا مدل‌های جدیدتر از آنها سازگاری خواهد داشت.

در ماه گذشته اعلام شد که Resident Evil 4 با برچسب قیمتی حداقل 60 دلاری برای خرید قابل دسترس خواهد بود. افزونه The Separate Ways DLC نیز طی همان روز منتشر خواهد شد و کاربران در صورت تمایل به خریداری پکیج کامل محصول احتمالا بایستی مبلغ 20 دلار دیگر را نیز پرداخت نمایند.

بعلاوه این بازی دارای قابلیت پشتیبانی خرید Universal خواهد بود؛ بدان معنا که برای اجرای بازی روی هر یک از دستگاه‌های iOS خود نظیر آیفون، آیپد یا حتی مک تنها بایستی یک بار آن‌را خریداری کنید.

خبر خوب دیگر اینکه قابلیت پشتیبانی از پیشرفت متقاطع نیز در دسترس خواهد بود. بنابراین کاربران تا زمانی که از یک دستگاه iOS سازگار استفاده می‌کنند؛ فارغ از مدل آن می‌توانند بازی را از جایی که پیش‌تر متوقف شده است؛ ادامه دهند.

نکته پایانی اینکه کاربران آیفون و آیپد به قابلیت پشتیبانی از کنترلر نیز دسترسی خواهند داشت. در صورت عدم اطمینان از ارزش پرداخت مبلغ 60 دلار برای این بازی می‌توانید نسخه آزمایشی آن‌را به‌صورت رایگان دریافت نموده و موضوع را شخصا بررسی کنید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین