با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
برنده ۴.۵ میلیون دلاری مسابقه «بازی مرکب» کیست؟
عکس : بازی مرکب

پخش نخستین دوره مسابقه تلویزیونی « بازی مرکب : چالش» پایان یافت و به‌زودی جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری به برنده اهدا می‌شود.

به نقل از مجله پیپل، «مای ویلان» مهاجر ۵۵ ساله ویتنامی توانست در نخستین دوره مسابقه تلویزیونی « بازی مرکب : چالش» که بر اساس سریال پربیننده « بازی مرکب » ساخته شده است، جایزه تاریخی ۴.۵۶ میلیون دلاری را از آن خود کند.

گرچه حدود ۱۰ ماه از پایان فیلمبرداری قسمت نهایی این مسابقه گذشته اما برنده نهایی هنوز جایزه نقدی خود را دریافت نکرده است. با این حال کمپانی نتفلیکس اعلام کرده جایزه نقدی میلیون دلاری این مسابقه حالا و پس از به روی آنتن رفتن قسمت آخر به «مای ویلان» پرداخت خواهد شد.

او که با ۵۵ سال یکی از مسن‌ترین شرکت‌کنندگان در این مسابقه تلویزیونی بود، توانسته بود با غلبه بر ۴۵۵ بازیکن دیگر این جایزه را که بزرگترین جایزه نقدی در تاریخ مسابقات واقع نما (رئالیتی‌شو) است را کسب کند. او در مسابقه نهایی توانست در رقابت بازی سنگ کاغذ قیچی برنده شود.

او به تایمز گفت: «احساس تام کروز در جری مگوایر را دارم. «پول را به من نشان بده!»

با توجه به ادعای «ویلان» مبنی بر تاخیر ۱۰ ماهه در دریافت جایزه، یک منبع نزدیک به عوامل تولید این مسابقه توضیح داد که برنده جایزه از برنامه پرداخت مطلع بوده و قرار است اکنون که قسمت پایانی فصل یک سریال پخش شده است، جایزه را دریافت کند.

«مای ویلان» که در ویرجینیا زندگی می‌کند امیدوار است با این پول یک خانه برای دوران بازنشستگی خود تهیه کند. او همچنین گفته که اهداف خیریه‌ای نیز دارد که شامل حمایت مالی از آموزش کودکانی و کمک به سالمندان در رفع نیازهای اولیه و مراقبت‌های بهداشتی و همچنین موضوع حیات وحش و آب و هوا می‌شود.

این مسابقه در استودیو کاردینگتون، یک پایگاه سابق نیروی هوایی سلطنتی در بدفوردشایر و در طول یک سرمای شدید در بریتانیا فیلمبرداری شده است. در آن زمان، نتفلیکس تایید کرد که سه نفر از ۴۵۶ شرکت‌کننده در حین فیلمبرداری تحت درمان پزشکی قرار گرفتند.

سریال موفق «بازی مرکب» در ۲۸ روز نخست انتشار از سوی نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۱.۶۵ میلیارد ساعت تماشا داشت.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین