با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
خبر بد برای گیمرها؛ سرورهای بازی NBA 2K22 برای همیشه خاموش شد
عکس : بازی NBA 2K22

شرکت 2K Games به طور رسمی اعلام کرد که سرورهای آنلاین بازی NBA 2K22 از امروز 1 ژانویه سال 2024 برای همیشه خاموش و از دسترس خارج شده‌اند. همچنین این بازی از فروشگاه‌های دیجیتال دیگر قابل خرید نخواهد بود. جزئیات بیشتر درباره NBA 2K22 به همراه تریلری از بازی را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید و ببینید.

از امروز، اول ژانویه، بازی بسکتبال NBA 2K22 دیگر برای فروش در دسترس نیست و سرورهای آنلاین این بازی برای گیمر ها خاموش شده است. این بازی در سپتامبر 2021 منتشر شد و از همان الگوی سری بازی‌های 2K پیروی کرد. به بیان دقیق‌تر، هر نسخه قدیمی سری به فاصله زمانی یک‌ساله برای همیشه از دسترس خارج می‌شوند.

حذف بازی NBA 2K22 برای همیشه

ناگفته نماند که گیمرها همچنان می‌توانند به بخش‌های Play Now و MyNBA و The Wو MyWNBA بازی NBA 2K22 دسترسی داشته باشند. بازی NBA 2K22 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری X/S و ایکس باکس وان و نینتندو Switch و پلتفرم PC منتشر شده بود.

بر اساس اعلام thesixthaxis بازی NBA 2K22 در سال‌های گذشته در لیست Silver و رتبه 25 تا 50 از بازی‌های پرفروش سال 2022 استیم قرار گرفته بود و اکنون با گذشت دو سال به تاریخ خواهد پیوست و سرورهای آن برای همیشه خاموش خواهند شد.

پیش از این شرکت 2K با پخش تریلری از بازی NBA 2K24 رونمایی کرد و اطلاعاتی در مورد نسخه‌های مختلف این بازی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. شرکت 2K با انتشار تریلری اعلام کرد که بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس می‌توانند رقابت‌های NBA 2K24 را ازطریق قابلیت کراس‌ پلی تجربه کنند.

همچنین نسخه Kobe Bryant Edition که جایگزین نسخه استاندارد بازی شده است با قیمت 59.99 دلار برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC به فروش می‌رسد.

در انتها باید گفت که نسخه‌ ویژه‌ای تحت نام NBA 2K22 Arcade هم برای دستگاه‌های اندرویدی و IOS منتشر شده است. همچنین انتظار می‌رود سرورهای آنلاین بازی NBA 2K23 سال آینده در همین موقع برای همیشه خاموش شوند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین