با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تولید تصویر با  SGE جدید گوگل
عکس : تولید تصویر با SGE جدید گوگل

گوگل به تازگی از قابلیت جدیدی رونمایی کرده که مدت‌‌ها پیش توسط سرویس‌های رقیب ارائه شده بود. به گفته گوگل، برای تولید تصویر با هوش مصنوعی راه‌های جدیدی آزمایش شده و اکنون می‌توانید با استفاده از سرویس SGE گوگل، Search Generative Experience عکس‌های جدیدی را خلق کنید. البته همانطور که مطلع هستید ابزارهای هوش‌مصنوعی زیادی برای تولید متن به عکس وجود دارد که مهم‌ترین آنها هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس میدجورنی و Dall-e شرکت openai است. البته این روشی که گوگل به تازگی درپیش گرفته ماه‌‌ها پیش توسط مایکروسافت در موتور جست‌وجوی بینگ ارائه شده بود. لازم به ذکر است که هوش‌مصنوعی‌بینگ مبتنی بر Dall-e است. به طور کلی با هرکدام از این ابزارهای هوش مصنوعی که نام بردیم، می‌توانید تصاویر خاصی را طراحی و آنچه را که در ذهن دارید پیاده سازی کنید. گوگل ادعا می‌کند که با قابلیت جدیدش می‌توانید هر تصویر خاصی را طراحی کنید. SGE مانند میدجورنی و Dall-e به شما چهار تصویر پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید. این یکی از شباهت‌هایی است که بین این سه ابزار هوش مصنوعی وجود دارد.

تولید تصویر با سرویس SGE گوگل

فرض کنید می‌خواهید یک عکسی را برای دوست تان طراحی کنید که عاشق آشپزی است و حیوان مورد علاقه او کاپیبارا است. نوشتن همین دو جمله در سرویس گوگل، ۴عکس به شما خواهد داد. اما لازم است بدانید هر چقدر که جزئیات بیشتری را بنویسید، عکس دقیق تری را دریافت خواهید کرد. هر کدام از ۴عکس را می‌توانید ویرایش کنید و جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید. حتی می‌توانید جای کاراکتر خود را با یک حیوان یا یک کاراکتر دیگر تغییر دهید؛ خلاصه بعد از دریافت عکس هر تغییری آسان است

نحوه استفاده از سرویس SGE

برای استفاده از قابلیت جدید گوگل باید درخواست خود را از طریق پلتفرم Search Labs ثبت کنید. بعد از این‌که سرویس SGE روی حساب کاربری شما فعال شد می‌توانید دستور متنی موردنظر خودرا در گوگل جست‌وجو کنید. هم‌چنین Google Images نیز ساخت عکس براساس متن را در گوگل امکان پذیر می‌کند و تصاویر ساخته شده در منوی کناری به نمایش در می‌آید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین