با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
فایل‌های گوگل درایور بسیاری از کاربران به طور عجیبی ناپدید شده است!
عکس : گوگل درایور
.

پس از انبوهی از گزارش‌ها مبنی بر گم شدن فایل‌ها از سرویس ابری گوگل ، به کاربران گوگل درایو هشدار داده شده است که ارتباط حساب کاربری خود را در برنامه گوگل دایور برای دسکتاپ قطع نکنند.

زنگ هشدار هفته گذشته در سایت پشتیبانی انجمن گوگل زمانی به صدا درآمد که برخی از کاربران گزارش دادند که فایل‌هایشان به طور مرموزی از گوگل درایو ناپدید می‌شوند و برخی دیگر هم ادعا کردند که برخی اطلاعات آنها ۶ ماه است ناپدید شده است.



با وجود تلاش‌های تیم پشتیبانی گوگل برای کمک به بازیابی فایل‌ها، یکی از کاربران گفته زمانی که وارد گوگل درایو شده تا فایل‌های مربوط به ماه می (اردیبهشت ماه) خود را پیدا کند، مشاهده کرده که همه فایل‌های مربوط به آن تاریخ از بین رفته است. در حال حاضر موضوع شکایت‌ها شامل ۲۱۷ مورد است که البته شاید بیشتر هم شود.

تیم گوگل درایو از آن زمان پستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد در حال بررسی گزارش‌های مربوط به مشکل مذکور است که برای کاربران دسکتاپ پیش آمده و البته دستورالعمل‌هایی هم در این خصوص داده است:

  • روی گزینه «Disconnect account» در نسخه دسکتاپ درایو کلیک نکنید
  • پوشه داده‌های برنامه را حذف نکنید یا انتقال ندهید

​در مورد فایل داده‌های برنامه باید گفت که آدرس این فایل در ویندوز و مک به شرح زیر است:

ویندوز: USERPROFILE%\AppData\Local\Google\DriveFS%

مک: Library/Application Support/Google/DriveFS/~

گوگل همچنین توصیه می‌کند در صورت وجود فضای خالی روی هارد دیسک، تا رفع مشکل همگام‌سازی، یک کپی از پوشه داده برنامه تهیه کنید.

اگر برای شما هم این مشکل پیش آمده لطفا در قسمت نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین