با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
تراشه Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy از پردازنده گرافیکی ۱ گیگاهرتزی بهره خواهد برد
عکس : تراشه Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy از پردازنده گرافیکی ۱ گیگاهرتزی بهره خواهد برد
.

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که پرچمدار‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ بار دیگر به نسخه اختصاصی تراشه قدرتمند اسنپدراگون مجهز خواهند شد. در این راستا، ظاهرا سری گلکسی اس ۲۴ و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه همراه خواهند شد.

طبق ادعای این افشاگر، تراشه Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy به پردازنده گرافیکی ۱ گیگاهرتزی مجهز خواهد شد که قادر است به سرعت چشمگیر ۱ گیگاهرتزی دست پیدا کند. برای مقایسه، تراشه Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy که در سری گلکسی اس ۲۳ به کار رفته از پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۴۰ با فرکانس ۷۱۹ مگاهرتزی بهره می‌برد. در این راستا، پردازنده گرافیکی تراشه سری گلکسی اس ۲۴ تا ۲۸ درصد‌ سریع‌تر از قبل می‌شود.



در حال حاضر، کوالکام هنوز سرعت رسمی پردازنده گرافیکی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را مشخص نکرده است. در نتیجه، نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا نسخه اورکلاک‌شده این تراشه به نسبت نسخه اصلی آن با بهبودی در زمینه سرعت پردازنده گرافیکی همراه خواهد شد و یا تنها عملکرد پردازنده مرکزی بهتر می‌شود.

به مانند سری گلکسی اس ۲۲، سری پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ نیز در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و اگزینوس ۲۴۰۰ روانه بازار خواهد شد. در این رابطه، جدیدترین شایعات اذعان داشته‌اند که گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها در یک نسخه تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود در حالی که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در اختیار بازارهای کره جنوبی و اروپا قرار می‌گیرد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین