با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مشخصات فنی و برچسب قیمتی گوشی تاشو آنر V Purse رسما اعلام شد
عکس : آنروی پرس

دو هفته پیش، آنر در طی رویداد IFA 2023 از یک گوشی مفهومی رونمایی کرد که به یکی از خاص‌ترین محصولات این رویداد بدل شد. این گوشی که آنر V Purse نام دارد یک دستگاه تاشو به شمار می‌رود که به بیرون تا می‌شود در آن زمان، آنر اعلام کرد که V Purse تنها یک محصول مفهومی است ولی حالا این برند گوشی تاشو جدید خود را به طور رسمی برای بازار چین معرفی کرد. در این راستا، مشخصات فنی و برچسب قیمت ی آنر V Purse نیز مشخص شده است.

نمایشگر آنر V Purse به بیرون تا می‌شود که در واقع یادآور فرم فکتور محصولاتی مانند هواوی میت XS است. در حالت بسته شده، ضخامت این گوشی به ۸٫۶ میلی‌متر می‌رسد در حالی که ضخامت آن در حالت باز شده برابر با ۴٫۳ میلی‌متر خواهد بود. طبق ادعای آنر، وزن دستگاه نیز در حدود ۲۱۴ گرم خواهد بود.

آنر V Purse از نمایشگر اولد ۷٫۷۱ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۲۳۴۸ در ۲۰۱۶ (در حالت بازشده) بهره می‌برد. با جمع کردن نمایشگر، ابعاد آن به ۶٫۴۵ اینچ می‌رسد. با توجه به این که نمایشگر تاشو دستگاه در معرض آسیب مستقیم قرار دارد، مشخص نیست که آنر V Purse در برابر ضربات چه مقاومتی دارد. با این وجود، آنر ادعا کرده که گوشی تاشو این برند موفق به کسب گواهی پنج ستاره SGS شده است.

قلب تپنده آنر V Purse تراشه میان‌رده اسنپدراگون 778G است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. هنوز مشخص نیست که آنر به چه دلیلی از یک تراشه قدیمی در یکی از خاص‌ترین محصولات خود استفاده کرده است. البته امکان دارد آنر این تصمیم برای کاهش هزینه‌های ساخت و رفع نگرانی‌های مشکل تولید گرما در بدنه ظریف آن گرفته باشد.

انرژی موردنیاز آنر V Purse توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. سیستم دوربین دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۸ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.

همانطور که از نام آن پیداست، آنر V Purse شکل ظاهری یک کیف پول زنانه را دارد که بندهای مختلفی به آن متصل می‌شود و کاربران می‌توانند آن را به مانند یک کیف حمل کنند. فروش رسمی آنر V Purse از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در چین آغاز می‌شود. کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی گوشی تاشو آنر با قیمت ۵۹۹۹ یوآن (۸۲۳ دلار) به فروش می‌رسد. با افزایش حافظه داخلی به ۵۱۲ گیگابایت، قیمت دستگاه نیز به ۶۵۹۹ یوآن (۹۰۵ دلار) می‌رسد.آنر در یک جوابیه رسمی به وبسایت Android Authority تایید کرده که آنر V Purse سال آینده میلادی برای بازارهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت. در این رابطه،‌ به نظر می‌رسد آنر قصد دارد در ابتدا گوشی مجیک V2 را برای بازارهای جهانی عرضه کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین