با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
دیجی رو
دیجی رو
تقویم
چهارشنبه 14 تیر 1402
Avatar
.
چرا به سئو نیاز داریم؟
عکس : چرا به سئو نیاز داریم؟

سئو به کسب و کار شما اعتبار می دهد.

افراد برای کسب و کاری که در حوزه فعالیت خود تولید محتوا می کند و دغدغه آموزش مخاطبین خود را دارند بیشتر اعتماد می کنند. همچنین سئو یک فرایند بلند مدت است و بالا بودن شما در رتبه های گوگل نشان دهنده بلند مدت بودن زمان فعالیت شماست. هیچ وقت یک کسب و کار موقتی و یک مجموعه ی کلاه بردار برای سئو هزینه نمی کند.

صفحه اول گوگل پرستیژ شماست.

حضور شما در صفحهات اول گوگل شما را از بسیاری از رقبا متمایز می کند. ایجاد یک پیج در اینستاگرام و یا ایجاد یک وب سایت آماده و فعال کردن Adwords کاری است که هر مجموعه ای بزرگ یا کوچک آن را انجام می دهد. اما فقط بهترین های بازار هستند که سایت بهینه ای داشته و روی آن به طور منظم فعالیت می کنند. پس با رتبه داشتن در صفحه اول گوگل از سایر رقبا فاصله زیادی میگیرید.

برند خود را تقویت می کنید.

زمانی که در کلمات مرتبط با حوزه کاری خود رتبه میگیرید و مقالات علمی و آموزشی و یا اخبار منتشر می کنید، به طور منظم و تکرار شوند مخاطب اسم و لوگو شما را مشاهده می کند. این مسئله در بلند مدت باعث می شود که برند شما در ذهن جامعه جایگاه بالاتری کسب کند.

چرا به <strong> سئو </strong> نیاز داریم؟

تاثیر سئو بر افزایش فروش را دست کم نگیرید !!!‌

سئو تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بسیاری بر افزایش فروش دارد. همانطور که تا اینجا گفتیم سئو تاثیرات مثبت بسیاری در فروش اینرنتی شما می گذارد. اما باید بدانید که سئو بر روی فروش حضوری نیز تاثیر گذار است. بسیاری از افرادی که از طریق گوگل با سایت شما آشنا می شوند، در مرحله بعدی به صورت حضوری به فروشگاه یا دفتر شما مراجعه کرده و خرید خود را حضوری انجام می دهند.

با حضور در لینک یک گوگل، رهبر حوزه کاری خود باشید.

حتما می دانید که روش های متفاوتی برای رشد یک کسب و کار در اینترنت وجود دارد. برخی از این روش ها عبارت اند از :‌ تبلیغات کلیدی، رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری، راه اندازی پیج اینستاگرام، ایمیل مارکتینگ و … که هزینه و بازدهی هر کدام متفاوت است. اما در اینجا می خواهیم به بررسی مزایا و معایب روشی بپردازیم که تاثیر فوق العاده بالایی در رشد یک مجموعه داشته و در عین حال با توجه به بازدهی بالا، هزینه ی چندان زیادی نخواهد داشت. بله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو SEO شاه کلیدی برای رشد یک مجموعه است که در اینجا به بررسی آن می پردازیم.

سئو ارزان ترین روش برای تبلیغات است!

اگر سایر روش های بازاریابی و تبلیغات را بررسی کنید و آنها را تجربه کرده باشید حتما می دانید که بخش زیادی از هزینه های یک مجموعه را در بر میگرند. کسب رتبه در موتورهای جستجوگر با توجه به بازخوردی که دارند، هزینه ای بسیار پایینی داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند. به ویژه زمانی که یک سایت چند سال از عمرش میگذرد، به مرور اعتبار بالایی پیدا کرده و تعداد کلماتی که در صفحهات جستجو رتبه میگیرند بیشتر و بیشتر می شود. یعنی در بلند مدت اثر مرکب را در نتایج تجربه خواهند کرد.

مخاطبین شما مشتری بالقوه هستند

یکی از مزایای سئو بالا بودن نسبت بازدید به نسبت فروش است. این در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی آمار قابل توجهی است به خصوص زمانی که کلمات کلیدی به خوبی انتخاب شوند. دلیل آن هم ساده است، افرادی که کلمات مرتبط با محصول یا خدمات شما را جستجو می کنند، مشتریان بالقوه هستند و با ارائه ی جذاب و جلب اعتماد به راحتی تبدیل به مشتری خواهند شد.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین