با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
لنز تتراپریسم به هر دو مدل آيفون ۱۶ پرو در سال آینده راه می‌یابد
عکس : لنز تتراپریسم به هر دو مدل آيفون ۱۶ پرو در سال آینده راه می‌یابد

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل، در حالی که در حال حاضر یک لنز تتراپریسم با زوم اپتیکال تا ۵ برابر در انحصار آیفون ۱۵ پرو مکس است، این ویژگی در سال آینده به آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نیز گسترش خواهد یافت.

کو به طور خلاصه این اطلاعات را به تازگی در یک پست در وبلاگ Medium خود با تمرکز بر چالش‌های تولید آیفون ۱۵ پرو مکس مرتبط با دوربین فاش کرده است.

در آیفون ۱۵ پرو مکس سیستم لنز تتراپریسم دارای طراحی «تاشده» است که به آن امکان می‌دهد تا در داخل گوشی هوشمند قرار بگیرد و زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم دیجیتال تا ۲۵ برابر را فراهم کند. در مقایسه باید گفت که آیفون ۱۵ پرو کوچکتر به مانند آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، به زوم اپتیکال تا ۳ برابر محدود شده است.

شایعه شده است که آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی بزرگتر در مقابل آیفون ۱۵ پرو با نمایشگر ۶٫۱ اینچی خواهد بود. این تغییر اندازه کلی دستگاه را افزایش می‌دهد که فضای داخلی اضافی را برای یک لنز تتراپریسم ایجاد می‌کند.

این اولین باری نیست که کو می‌گوید این لنز به هر دو مدل آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس راه می‌یابد و نشان می‌دهد که احتمال این تغییر پس از معرفی آیفون ۱۵ پرو مکس که جمعه همین هفته عرضه می‌شود، همچنان برنامه‌ریزی شده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین