با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
برخی مدل‌های آیفون به طرز مرموزی در طول شب خاموش می‌شوند!
عکس : برخی مدل‌های آیفون به طرز مرموزی در طول شب خاموش می‌شوند!
.

به تازگی بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که آیفون‌های آنها در شب به طور موقت خاموش می‌شود، موضوعی که می‌تواند آلارم‌ها و سایر ویژگی‌های آيفون را قطع کند.



یک کاربر در Reddit از تین موضوع گلایه کرده که دو آلارم جداگانه آیفون در خانه‌اش خاموش شده است. چندین کاربر دیگر نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند که مشخص شده این مشکلات می‌تواند به خاموش شدن آیفون آنها در شب مرتبط باشد:

تنظیمات باتری خود را بررسی کنید و ببینید آیا در طول شب شکافی وجود دارد یا خیر. دیروز بسیاری از آیفون‌ها برای چند ساعت در طول شب خاموش شدند. در مورد خود من، آیفون خاموش شده بود و یک دقیقه قبل از زنگ هشدار دوباره روشن شد.

برخی دیگر از افراد متوجه شده‌اند که باید رمزهای عبور خود را در صبح وارد کنند که نشانه‌ای از ریست شدن یا خاموش شدن آیفون آنها در طول شب است. 9to5Mac در اوایل این هفته بود که برخی از این مشکلات را گزارش کرد و از طرف دیگر انجمن MacRumors نیز این مشکلات را گزارش کرده است:

آیفون پرو مکس با سیستم عامل iOS 17.0.3 شب گذشته به طور خود به خود ریست شد. همین اتفاق برای ۳ نفر از دوستان من با همان آیفون و همان نسخه از سیستم عامل، به علاوه شخص دیگری با آیفون ۱۳ مینی با همان iOS 17.0.3 رخ داد.

شما هم اگر به تنظیمات و قسمت باتری بروید، با بررسی وضعیت شارژ در ۲۴ ساعت گذشته، می‌توانید متوجه شوید که آیا آیفون شما هم در طول شب خاموش بوده است یا خیر. اگر شکافی در نمودار مربوطه مشاهده کردید، نشان دهنده این است که آیفون برای مدتی خاموش بوده است.

این مشکل در اکثر موارد بر مدل‌های آیفون ۱۵ تاثیر می‌گذارد، اما همانطور که در گزارش امروز داشتیم، برخی دستگاه‌های دیگر نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد این یک مشکل در iOS 17 است و اپل باید هرچه زودتر فکری به حال آن کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین