با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
کاربران جدید با پرداخت سالانه ۱ دلار می‌توانند از اپلیکیشن X استفاده کنند
عکس : کاربران جدید با پرداخت سالانه ۱ دلار می‌توانند از اپلیکیشن X استفاده کنند
.

پس از راه‌اندازی اشتراک پریمیوم X که تا پیش از این با نام توییتر بلو از آن یاد می‌شد، حالا شاهد تغییر جدید دیگری در این اپلیکیشن هستیم. کاربران ی که به تازگی به اپلیکیشن X پیوسته و قصد استفاده از آن را داشته باشند، باید سالانه ۱ دلار بپردازند تا از حداقل امکانات شامل گذاشتن پست استفاده کنند. به نظر می‌رسد که ایلان ماسک قصد دارد از تمامی روش‌ها برای درآمدزایی استفاده کند؛ حتی اگر به قیمت مجبور کردن کاربران به پرداخت هزینه برای استفاده از حداقل امکانات باشد.

گزارش جدیدی که توسط Fortune منتشر شده حاکی از آن است که کاربران برای استفاده روزانه از اپلیکیشن X مجبور به پرداخت سالانه ۱ دلار هستند. حداقل امکانات، یعتی ارسال پست، ارسال ریپلای برای سایر افراد، نقل قول، ری‌پست کردن و حتی بوکمارک کردن پست‌ها شامل این مبلغ خواهد شد. این اقدام ایلان ماسک باعث می‌شود اپلیکیشن X اولین اپلیکیشنی در طول تاریخ باشد که کاربران برای استفاده از آن، مجبور به پرداخت مبلغی به صورت سالانه هستند و این در حالی است که با پرداخت مبلغ یاد شده،‌ تبلیغات درون برنامه‌ای همچنان به شما نمایش داده خواهد شد.



جزئیات این گزارش نشان می‌دهد که ایلان ماسک از این قضیه برای جلوگیری از حضور بات‌ها استفاده می‌کند؛ در واقع او هیچ روش دیگری به جز پولی کردن پلتفرم X پیدا نکرده است! در ابتدای امر او برای اضافه کردن قابلیت ویرایش پست‌ها یا ارسال متن‌های طولانی از اشتراک پریمیوم رونمایی کرد و پس از آن، محدود کردن تعداد پست‌های نمایش داده برای کاربرانی که اشتراک پریمیوم خریداری نکرده‌اند و حالا نوبت به پولی کردن خود اپلیکیشن رسیده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین