با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
واضح‌ترین ماکت‌های سری آیفون ۱۵ را با مشخصات کامل
عکس : آیفون ۱۵

امروز شاهد انتشار ماکت تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۵ هستیم و می‌توانیم نگاهی اولیه به گزینه‌های رنگ جدید برای این نسل از آیفون‌ها داشته باشیم. این تصاویر که توسط Apple Insider در دسترس قرار گرفته، رنگ بندی سری آیفون ۱۵ و بدنه آنها را با جزییات نشان می‌دهد.

با شروع از آیفون ۱۵ استاندارد، این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و همچنین سه رنگ پاستلی زرد، صورتی/قرمز و آبی در دسترس خواهد بود. شاسی این گوشی نیز همچنان از آلومینیوم ساخته شده و دارای روکش مات است.

با نگاهی به طرفین گوشی، متوجه می‌شویم که سوییچ قطع صدا بر روی این گوشی پابرجاست، به علاوه شیار سیم کارت نیز در آن وجود دارد که البته می‌دانیم در برخی کشورها قرار است حذف شود.

نکته جالب دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که این گوشی‌ها دارای داینامیک آیلند هستند، بنابراین در سری آیفون ۱۵ باید برای همیشه با ناچ چند ساله آیفون‌ها خداحافظی کنیم. البته چند ماه است که شایعات این موضوع را می‌گویند و دیگر چیز عجیبی برای ما نیست.

حالا نوبت به آیفون ۱۵ پرو می‌رسد. این گوشی دارای رنگ‌های نقره‌ای، مشکی فضایی به علاوه رنگ‌های جدید تایتان خاکستری و آبی تیره است. این محصول در طرفین براق است اما احتمالا در خود گوشی‌ها شاهد قسمت پشتی مات خواهیم بود.

تغییر جالب دیگر دکمه جدید اکشن است. دکمه‌ای که حالا جایگزین سوییچ سایلنت شده است. گفته می‌شود دکمه اکشن با ۹ عملکرد از جمله همان حالت قطع صدای همیشگی، به علاوه وظایفی مانند میانبرها، دوربین، چراغ قوه، ترجمه، بزرگنمایی و یادداشت‌های صوتی قابل تنظیم خواهد بود.

پورت USB-C هم مورد دیگری است که از آن تعجب نمی‌کنیم و در تمامی این مدل‌ها موجود است. مدل های پرو احتمالا دارای پورت تاندربولت خواهند بود که سرعت بالاتری را نسبت به مدل‌های استاندارد با سرعت USB 2.0 ارایه می‌دهد؛ اما فعلا در این خصوص نمی‌توان به طور قطع نظر داد. یکی دیگر از تفاوت‌های سخت‌افزاری بین مدل‌های استاندارد و پرو ممکن است سرعت شارژ باشد، به این صورت که شاید اپل همان سرعت ۲۰ وات را در مدل‌های استاندارد حفظ کند اما سرعت ۳۵ وات را برای مدل‌های پرو به ارمغان آورد. در هرصورت برای دانستن تمامی این موارد، فقط چند روز باید صبر کنیم تا ببینیم اپل در رویداد ۲۱ شهریور چه مواردی را برای طرفدارانش آماده کرده است.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین